Boaz heeft op 16 november zijn 1e prik gehad. Hij was tot dan een hele makkelijke baby. Maar nu....hij huilt veel (meer). En ik weet niet wat er aan de hand is. Nu is mijn vraag aan jullie of je herkend dat je baby na een vaccinatie verandert is. Zo ja, is dat dan tijdelijk? Ik maak me hier eigenlijk best wel zorgen om.
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar bij zijn eerdere sprongetje had hij daar lang niet zo veel last van. Maar goed, dat zegt waarschijnlijk niets. Ik vind het gewoon typisch dat hij na de vaccinatie een heel ander kind is.
heeft hij die pas gehad? o ik zie het al 16 november,misschien zit hij inderdaad daardoor niet lekker in z'n vel. en misschien in combinatie met het sprongetje? ik weet het niet hoor ik bedenk maar wat? groetjes Lonneke
Jesper had met zijn 8 weken sprongetje ook veel meer last ervan, hij was echt een dag of 2 cht van de kaart. Veel huilen en veel bij mama willen zijn. Slecht slapen terwijl hij normaal slaapt als een engeltje... Na een dag of 2-3 was hij weer de oude. Wel merk ik nu weer dat ie ouder is geworden. Hij slaapt minder overdag en kan weer meer. Jesper heeft na zijn eerste spuitje alleen 's avonds wat last gehad van hangerigheid en wat jengelen, heeft er verder goed op geslapen en had de dag erna nergens meer last van.
Hoi, Ik denk ook meer aan een sprong. Djaydee heeft dit ook twee keer meegemaakt, een sprong in combinatie met een vaccin. Ik heb toevallig ook 15-11 een vaccin gehaald met haar en ze zat ook in haar sprongperiode. De dag van de vaccin was ze erg huilerig(normaal bij haar tijdens die dag), en die dag erna was ze niet te genieten en dit heeft nog een aantal dagen geduurd. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Wij hebben de sprongperiode meestal met de maximale duur meegemaakt, dat is geen pretje 6 tot 7 weken drama, dus het kan zijn dat je kleintje wat langer van het sprongetje last heeft. Groetjes Monique76
Je zult het ook net zien hè? Ik geloof dat hij zijn draai weer gaat vinden. Hij kan opeens zichzelf weer vermaken in de wipstoel en box. Ook wil hij weer makkelijker drinken. Dat was nl. ook een drama . Hè, hè, even weer tot rust komen.