Te lang voor het ledikantje?

Discussion in 'Verzorging' started by Elena22, May 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    Hallo dames!

Mijn zoontje is een echte draaitol in zijn bedje. Nu hij wat groter wordt levert dat "problemen" op. Zo kan ik s'nachts een paar keer naar meneertje toe gaan om hem juist te leggen in zijn bedje. Hij wordt dan huilend wakker omdat hij zich vast heeft gedraaid tegen de spaken.

Hebben jullie kindjes dit ook en is er wat aan/tegen te doen?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ons jochie deed dat ook. Maar die bleef wel slapen in die posities. Elke ochtend weer een verrassing ;)

Heb je hem al een slaapzak aan? Dan is de kans kleiner dat de voetjes tussen de spijlen komen.

3. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,115
    1,800
    113
    Kraamverzorgende
    Hij heeft inderdaad al een slaapzak aan. Het is meer dat hij overdwars vast komt te liggen dan dat hij met zijn voetjes vastzit. Dan wordt hij wakker van het bonken met zijn hoofdje tegen de spaken.

4. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje heeft dat ook, soms hoor ik gewoon een bonk..maar hij slaapt verder...maar heeft ook wel es nachten dat ie ineens schrikt hoor,...niet veel aan te doen, ja je zou eventueel beschermers kunnen aanschaffen...maar ik dnek dat ze er wel aan wennen, en "netter" gaan slapen met de tijd haha

5. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    onze dochter ligt ook zelden stil.. ik leg haar voor dat we naar bed gaan goed en dan ligt ze 's morgens meestal weer andersom :D

Ik hoor 's nachts weleens een bonk, tot voor kort begon ze te huilen maar nu niet meer ze is dan wel meestal ook wakker en draait zelf goed en slaapt vanzelf weer verder..

6. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Hebben we ook een tijdje gehad, maar ging vanzelf weer over. Hij slaapt nu nog steeds lekker in z'n ledikant.

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

mijn dochtertje doet dit ook zij word er soms van wakker soms niet ze ligt altijd wel anders in haar bedje maar ze legt zich wel vanzelf terug goed en slaapt dan verder

8. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    we hebben hem in campeerbedje gedaan met matras van ledikant. met 1 jaar oud moest hij weer terug in ledikant dan heb ik hoofdbeschermers gekocht.

9. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    hier ook even gehad rond die leeftijd. Nu blijft ze meestal aardig op haar plek liggen, ze ligt hooguit bovenin boven de dekens.

Share This Page