hallo dames ben vanmorgen weer voor janlul naar de huisarts geweest met mijn 2 meiden en word vertelt goed uitzieken kreeg nix mee zelf heb ik thuis zetpil 240 voor de jongste 17 maanden oud en hoestdrankje van vsm en neusspray van vsm oudste dochter sinasspril 2 tabelt en hoestdrank Biston en neusspray van vsm ik loop al 2 weken met ze te tobben maar wat helpt nou beter voor hun ? bedankt voor de tips alvast
Een doorgesneden ui op hun kamer houdt de neus 's nachts open. Tegen keelpijn helpt saliethee goed en je oudste kun je laten zuigen op een dropje. Verder weet ik niet wat je nog meer kan doen. Beterschap met je meiden!
Je oudste mag kinderneusspray, maar dat zou ik doen als ze echt geen lucht krijgt 's nachts. Verder smeren we hier veel luuf, onder de voetjes zou ook helpen schijnt. Een halve ui naast het bedje, veel drinken en thijmsiroop. Bedje iets schuin zetten. Als ze echt veel pijn in de keel hebben kan je de dag door paracetamol geven zodat er een spiegel wordt opgebouwd. Tja, en verder is het inderdaad uitzieken.. Succes