Mama lounge!

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Lieve dames,

Op het forum is al enige tijd een mams lounge aanwezig. Voor vragen die niet in een ander forum passen en over zwangerschappen/ kinderen gaan.

Het is nogal confronterend voor een aantal dames onder ons waaronder ik zelf, om in de lounge constant dergelijke berichten tegen te komen.

Kunnen jullie hier rekening mee houden?
    Mijn dank is groot!

2. Logan

Logan Niet meer actief

Je haalt me de woorden uit de mond.

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nu hopen dat sommigen dit ook lezen en verder kijken dan hun neus lang is ;)

4. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

En uit die van mij ook.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Weet dat het bestaat maar het staat zo ver weg van af de lounge.

Als die naast elkaar komt te liggen weten velen deze ook te vinden.

Het is ook nog wennen dat moeder en kind lounge geopend is.

Denk dat je het bv/fv bedoeld nu? Het gaat niet zo zeer om de bv en fles maar meer hoe het toen gegeven werd en nu? Hoort niet echt bij bv/fv maar ook niet bij baby.

Of je bedoeld het topic voeding. Ik weet dat het verkeerd staat dat moet bij voeding staan. Als beheer het ziet zullen ze het wel goed zetten.

6. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Zou het beheer de mama-lounge niet omhoog kunnen plaatsen?

Denk dat er dan veel meer bezoekers/posters naartoe getrokken worden?

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dit is ook even een post om mensen attent te maken op deze lounge.

Het gaat om diverse onderwerpen. En de mama lounge is er voor vragen die niet in een ander topic terecht kunnen.

9. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Het topic over babyvoeding maken inderdaad. In mijn optiek hoort dit bij baby en dreumes thuis. Ik heb het al gemeld. Beheer zal het inderdaad wel verplaatsen :).

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Beste zou in mijn ogen gewoon wezen; Mama en gezin veranderen in Mama lounge.. deze direct onder de Lounge plaatsen. Heel eerlijk.. ik moest ook even flink zoeken toen ik las dat er een ''mama lounge'' was geopend. Gewoon niet handig zoals het nu gaat ;)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Eens! Nu ligt het erg ver uit elkaar en moet je heen en weer scrollen, erg onhandig! naar mijn mening tenminste.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik ook, heb echt moeten zoeken!

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mensen kijken gewoon niet waar ze iets plaatsen.

Vragen over babyvoeding worden rustig in baby & dreumes geplaatst ipv bij voeding / borstvoeding / kunstvoeding.

Vragen over dagjes uit en vakanties worden rustig geplaatst in de lounge zelfs nadat het 'vakantie & vrije tijd' onderdeel naar boven is gehaald.

Vragen over geboortegedichtejes worden ook gewoon gezet bij 'baby uitzet' en bij 'zwanger'.

Vragen over kinderkamer behangetjes worden ook gewoon bij 'de lounge' gezet.

Ik vrees dat het gewoon een mentaliteits probleem is, ik kijk niet verder als mn neus lang is en ik kwak het 'hier' maar neer. Maar ik word er soms echt boos om hihi. Zo moeilijk steekt het hier toch niet in elkaar? En niet elk onderdeel kan bovenaan staan.

Nu ook weer een topic over 'baby voeding maken' wat gewoon niet hier hoort maar het blijkbaar makkelijk was het hier te droppen.

Het kreeg jij bv of kv topic vind ik dan wel weer hier horen haha.

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En het hoort niet eens bij baby&dreumes maar bij voeding ;). Word vast verplaatst inderdaad, maar het zou voor iedereen schelen als mensen gewoon wat beter keken voor ze iets plaatsen.

16. penseel

penseel Niet meer actief

Als je hier al heel lang zit. En bij het meubilair hoort zo wat weet je de regels wel een beetje. Mag ik hopen.

Van de week opende ik topic over happy verjaardag voor mijn dochter vond het niet iets voor peuter/kleuter en plaatste het in de lounge beheer heeft het naar de moeder/gezin lounge geplaatst en vond dat een logische keuze.

Het is even wennen maar daar hoorde het ook. Mijn dochter was jarig maar ik was als volwassenen zo blij dat het bij moeder/gezin hoorde haha.;)

Topic voeding van andere t.s vond het sneu om in haar topic te zetten dat ze verkeerd haar topic had geplaatst.

Het kan bij voeding maar kan ook bij moeder/gezin. We gaan het wel leren allemaal.

Ik plaats dus ook wel eens een topic verkeerd vaak onbewust. En soms bewust. :):):)

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja daarom. Ik hoop ook dat meer mensen dit topic lezen en een poging gaan doen om er rekening mee te houden.

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik hoop het inderdaad ook, maar ben bang van niet. Of misschien voor een dag of 3/4.

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Daar gaat het niet om, het gaat me erom dat het zo onderin staat. Terwijl het beide om algemene zaken gaat, waarvan de ene wat meer over kinderen, de andere algemener. Zet ze dan bij elkaar onder elkaar whatever. Veel makkelijker naar mijn idee.

20. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Maar waarom heet dat een mama-lounge?
    Vinden de vrouwen die nog geen mama zijn, dát dan niet kwetsend?

Noem het 'Kinderen algemeen' ofzo.

Deel Deze Pagina