Ideetje om geld in te verpakken

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Mijn zoontje moet volgende week naar een slaapfeestje. Zijn vriendje is voor iets duurs aan het sparen en wil het liefste geld. Maar om nu zo geld in een kaart te stoppen vind ik ook al zoiets.
    Wie heeft een origineel idee om het gels in te verpakken?

2. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    je kan zorgen dat je een stapeltje muntjes hebt en die inpakken als een snoeprolletje

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Op pinterest staan vaak leuke ideetjes!
    Dit bijvoorbeeld:

* sorry, de afbeelding wordt niet ge-uploadt.
    Maar pinterest dus...

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Het kleingeld verwerken in een grote ijsblok, of gelatinepudding.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.308
    10.276
    113
    Wat ik als kind/ tiener vaak heb gemaakt zijn cactussen. Je hebt plastic of stenen bloempotje nodig. Een komkommer en een lading muntjes. De muntjes steek je voor de helft in de komkommer. Je moet ze een beetje verdelen. Ik maakt altijd 1 grote of 2 kleinere afhankelijk van het maat potje. Vullen met zand voor stevigheid. Plastic er om heen als bij een plantje.

6. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik heb eens een glazen weckpot met kauwgomballen gevuld, en daar het geld in verstopt. Vond de kleine super!

Heb ook al vaak geld gevouwen, in een hartje, vlinder, stropdas etc. Maar da's misschien niet zo gepast voor de gelegenheid.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat is leuk inderdaad. Heb ik ook weleens als kind zo ontvangen.

Heb ook weleens geld gekregen in een glazen pot vol met stukjes brood met pindakaas. Dat vond ik minder leuk. ;)

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Of je maakt een bos met allemaal ballonnen met een stuk touw eraan. En bij het opblazen doe je er eerst een muntje in.

9. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Je koopt een supergoedkope spaarpot waar je muntjes in doet en pakt die in, of je laat je zoontje een spaarpot knutselen ;)

10. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    als wij geld kado geven doen we er vaak iets kleins bij om het leuker te maken. denk aan een leuke pen of potlood. of een zak drop, reep chocola.

11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

een transparante ballon vullen met wat confettie, geld aan een lintje erin hangen en aan de knoop wat krullint ter versiering doen.

klein spaarpotje kopen, geld opgevouwen half in de gleuf zodat het nog zichtbaar is. inpakken in celofaan met eventueel wat confettie en krullint.

12. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.125
    1.827
    113
    Een grabbelton maken.
    met veel snippers er in en munt geld verpakt de eene keer 3 x 10 cent dan een losse 5 cent etc en miss kleinigheidje autotje potlootje diertje etc.

of een smurrie pot maken met geld er in.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.774
    18.919
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Grote glazen pot waar je een (lege) wc rol in kunt zetten. Dan doe je het geld in de wc rol. De ruimte tussen de wc-rol en het glas, vul je op met m&m's of ander snoepgoed.

14. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik denk dat jongens dit wel leuk vinden 😀

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Je kan je zoontje op een klein canvas schilderijtje een boom laten tekenen met takken en dan aan iedere uiteinde van een tak een muntje plakken.

Zo heeft hij een geldboom :)

16. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ik koop dan altijd van dat nep briefjes geld voor een kinder kassa, maak met een Stanley mesje het plastic verpakking een stukje open, vouw een briefje geld op en stop ik tussen de nepbriefjes, dicht lijmen en dan inpakken.

17. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Een potje of huisje oid maken van lego en vullen met geld. Ik zie alleen nergens voor welke leeftijd het is.

Deel Deze Pagina