wat zouden jullie doen?

Discussion in 'De lounge' started by droomwens79, Jun 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Hoi meiden

zit met een dilema :rolleyes:
    a.s zaterdag wordt mijn broer 26 jaar, maar het is ook tevens zijn laaste verjaardag, want hij is ongeneeselijk ziek verklaart :cry: :cry:
    maar ik weet gewoon niet wat ik moet kopen, ik vindt het zo onwijs moeilijk allemaal al en nu gaat die ook nog uitbundig zijn verjaardag vieren, en mijn andere broer zit met zelfde dilema als ik

Wat zouden jullie geven? ik vindt met lege handen aan komen ook zo onpersoonlijk

liefs Maria

2. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Jeetje meid, wat erg voor jullie!
    Ik zou iig iets persoonlijks geven. Misschien een gedicht/brief waarin je verteld hoeveel je van hem houd?
    Ik heb zelf eens van een lieve vriendin "een boekje vol liefde" gehad, kun je bijna bij elke boekhandel kopen, vond ik zelf ook heel lief.

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Moeilijk meis, maar ik zou zeggen praat er met hem over. Wie weet kunnen jullie een bijzondere wens vervullen.
    Sommigen willen nog naar een bepaald land op vakantie, anderen zwemmen met dolfijnen....

Sterkte voor de komende tijd.

4. Female

Female Niet meer actief

Iets moois of leuks waar hij nu al wat aan heeft en meteen gebruik van kan maken.
    Ik denk dat je juist iets leuks of moois moet geven.
    Niets kopen omdat het 'geen zin heeft' is denk ik juist veel erger voor je broer.
    Hij wil waarschijnlijk nog een mooie en fijne verjaardag meemaken, nu het nog kan.
    Dus zou ik, hoe moeilijk ook, mijn best doen eraan mee te helpen het tot een mooi feest te maken!

Veel sterkte met alles, heel moeilijk hoor meid.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Een mooie cd, met muziek die hij leuk vindt?

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Weet niet hoe ziek hij is en wat hij nog allemaal kan. Maar misschien als hij daar de puf/engerie voor heb een dagje uit. Iets eten en ff niet denken aan de ziekte wat hij heeft.... Mooie foto's maken, blijft altijd een mooi herhindering... Weet het ook verder eigenlijk niet.

7. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Ik kan me zo voorstellen dat hij jullie aanwezigheid al als kado ziet. Maar je kunt hem natuurlijk altijd vragen wat voor wensen hij nog heeft. Dat zou ik doen en dan eventueel met meerdere mensen iets doen.

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik zou idd met hem praten om te kijken wat hij misschien nog voor ideeen heeft, wij hadden dat met mijn moeder, en haar laatste wens was om haar ouders op te zoeken (die zijn allebei dood) dus dat hebben we gedaan met heel het gezin.

en tjah verder, probeer voor hem een zon gewoon mogelijke verjaardag te vieren, het is heel erg beladen maar toch het is zijn wens!

9. Bmd

Bmd Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,125
    0
    0
    Pff moeilijk meid! wat erg...
    Je kan misschien toch eens aan je broer vragen waar je hem blij mee kunt maken..

maar wil je toch een soort "verassing" dan misschien iets wat hy bij zich kan dragen... Een ketting/hangetje met daarin een fototje v/h gezin ofzo...

Ik heb eigenlijk geen flauw idee... maar wil je wel heel veel sterkte wensen en hopenlijk hebben jullie toch nog een "fyne" verjaardag met je broer

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik herken het dillema.
    Mijn vader was in september jarig (inmiddels is hij al overleden) en we wisten toen ook dat hij niet meer lang te leven had.

Het was sowieso al erg moeilijk om een cadeautje voor hem te kopen, aangezien hij alles zelf kocht wat hij nodig had. Wij hebben er geprobeerd een leuke dag van te maken. Cadeautjes zeggen niet zoveel...maar meer er met z'n allen zijn.

Ik zou, indien mogenlijk, hem trakteren op een leuk dagje uit, misschien eens rijden in een porsche ofzo als hij dat leuk vindt.
    Een brief schrijven met erin zetten alles wat hij voor jou betekend, en dat je heel blij bent dat hij jou broer is. Dit zegt veel meer dan een cadeautje kan zeggen.

11. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

lieve meiden

Bedankt voor jullie reactie's...

ik zie er wel dingen in waar ik wat mee kan en dan is dan idd dagjes uit!
    hij kan misschien niet lang iets doen, maar een paar uurtjes per dag moet lukken....

hij is namelijk al best moe en zwak geworden erdoor
    hij heeft namelijk acute leukemie in zware agressieve vorm, vorig jaar ondekt en november 2007 was het weg zeiden ze en april 2008 is hij als nog ongeneeselijk ziek verklaart omdat het stilzwijgend door is gegaan!
    hij heeft er zelf vrede mee dat hij niet meer beter wordt, dat is gekomen doordat hij een droom had gehad waarin onze moeder hem vertelde dat ze hem kwam halen, zei is namelijk in 2004 gestorven aan de gevolgen van de k-ziekte....

liefs Maria

12. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    o wat heftig zeg, :(

Misschien kun je hem een mooie ketting geven. Daar heeft hij nu een mooi sieraad aan, en straks kan hij het gewoon meenemen ( begraven) of kunnen jullie het bewaren als "zijn" mooie ketting ( of ring enz)

Heel veel sterkte,

13. Sjolly

Sjolly Lid

Nov 21, 2007
    41
    0
    0
    Amstelveen
    Jeetje wat heftig ... ik zou idd ook iets doen van een dagje weg of een weekendje ergens heen... nog even wat herrineringen maken zeg maar .. genieten van elkaar zo lang het nog kan.

Heel veel sterkte er mee !

14. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    wat erg zeg...

zit met je mee te denken; kan je misschien een sierraad geven waarvan je bijvoorbeeld zelf de andere helft hebt ofzo; of is dat te heftig...
    ik persoonlijk zou zoiets wel fijn vinden...zodat je altijd verbonden blijft met mekaar

of idd zoals anderen zeggen een dagje ergens heen wat hij leuk vindt...

meid heel veel sterkte...

15. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey lieverd
    ik had je al antwoord gegeven via de foon
    maar idd even een paar uurtjes met zijn alle weg ofzo
    dan is hij toch nog even samen met jullie weggeweest

en idd wat in de buurt gaan kijken of er wat leuks is

veel succes met uitzoeken meid

dikke knuffel voor jou!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,861
    113
    Vreselijk hoor!

Maar inderdaad, een leuk uitje of hem trakteren op een etentje of iets dergelijks, anders zou ik het ook niet weten.

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh wat vreselijk zeg :(

18. hottie

hottie Lid

Aug 13, 2007
    76
    0
    0
    Friesland
    ik zal eerlijk zijn, ik lees dit met tranen in mijn ogen. Wat erg...en heftig!

Een dagje weg is altijd fijn, dan is je broer er ook even uit. Even uitwaaien! Hij kan nog even genieten van de mooie momenten van jullie en van een dagje uit. Om nooit te vergeten! Ik zou hem toch maar ff vragen wat hij zou willen (z'n wens). Ik dacht zelf aan een foto, van zijn dichtbijstaanden. Tja..het is erg moeilijk! Een ketting is ook een heel mooi idee. Sterkte.

Ik hoop dat jullie een mooie verjaardag zullen hebben met veel mooie herinneringen.

Share This Page