Houten treinbaan (past op wat we al hebben) 2 euro 2 barbies (nep) nieuw in doos voor 4 euro 1 klok minnie mouse, 1 tasje prinsessen en 1 tasje hello kitty 2 euro 2 voorleesboekjes voor ? weinig 1 trui lief en een merkbroek 5 euro magneetspel van prinsessen 1,50 euro 2 zijwieltjes 3,50 euro Prima geslaagd. Niet heel erg goedkoop maar het was ook óntzettend druk en geen zin om veel te onderhandelen of te zoeken.
8 boeken als nieuw.....voor de kinderen voorleesbundels en prentenboeken voor 1 euro. Eigenlijk een dubbeltje per stuk.... En voor 2,50 een little people garage Korte broek maat 134 voor dochter voor 0,50 Ze kregen nog 2 autootjes van iemand......... Al met al geslaagd....... Vier euro uitgegeven.......
Hier een jurk, legging en spijkerbroek van prenatal, 2 jurkjes van Lief! een tuinbroek, een shirt, een bolero van name-it en een bolero van Hema en een boek van woezel en pip (nr 2) Allemaal kleertjes die er ook echt wel mooi uitzagen, niet vaal of verwassen met vlekken. En bij elkaar was ik 12,50 kwijt.
Een vrachtauto voor 1,00 een (nieuw) nijntje buggy boekje voor 2 euro. Voor de rest was er weinig hier op de markt jammergenoeg. Allemaal lelijke ouwe zooi.
M'n dochter is blij met haar badeendje voor 0,50 ze was helemaal niet aan het kijken maar liep er langs, zag hem en pakte hem. Dus maar even netjes betaald
grote vrachtwagen waar hotweels in kunnen 1,50 bob de bouwer popje zacht 15cm 0,50 cent 5littlest pet shop popjes samen 2,50. (vind mijn oudste geweldig) littlest pet shop huisje. 1,50 2hotwheels en 4motortjes 1,75 magneet spel van cars 2,00 wel 9,75 kwijt
Een boxkleed van prenatal voor 2 euro En 4 paar schoentjes voor 50 ct per stuk allemaal als nieuw! En nu ff middagslaapje doen haha
Drakenspel 1,00 euro Monopoly jumior (ecth als nieuw plastic zat nog om het geld) 2 euro Stratego junior 0,50 2 cars schudauto's 1 euro samen 2 halloween dingen 1,00 Oranje megafoon en zonnebril 1,00 euro Nieuwe playmobil draken 2 stuks voor 2,50 Mega dino voor 1 euro Leuke boekjes voor 0,50 En een trommel van mickey voor 2 euro, was nieuw.
Niks noppes nada.. Mijn ouders boden gisteren aan om de kinderen een nachtje daar te laten dus mijn man en ik hebben heerlijk uitgeslapen
Jasje/vest van lief! Voor 4,50 Shirt&mutsje van lief! Voor 2,50 Shirt mexx 2,00 Grote knuffel van Pip (woezel&pip) 4,00 Paard van babyborn 5,00 Kleine pop 0,50 2 broekjes van barbie 1,00 En een boekje gekregen niet heel goedkoop, maar paard heeft dl van haar eigen spaarcentjes gehaald. Knuffel wilde ik graag voor op zl zijn kast anders had ik hem nieuw gekocht.