Wie kan er mee denken met me?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamishka, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons gaan morgen de scholen weer open..mijn dochter start in groep 2. School heeft een waardeloze indeling wat betreft waar de groepen zitten.

Groep 2 zit op de eerste verdieping, schoolgebouw is een oud moeilijk toegankelijk gebouw. In de zomervakantie is mijn tweeling geboren dus heb een dubbele kinderwagen...het is al een heel gedoe om sowiezo het gebouw in te komen maar wat ik nog het ergste vind is dat er geen lift is...ik moet dus de kinderwagen en de baby's beneden in de hal laten staan en naar boven on mijn dochter op te halen...dat vind ik echt geen prettige gedachte ook al is het voor maar 5 minuten....A kan iemand zomaar je kinderen mee nemen en B in de gangen is het keidruk en rennen er veel kinderen die tegen alles en iedereen opbotsen die zouden zomaar mijn wagen omver kunnen duwen

Zouden jullie je baby beneden laten staan om de oudste op te halen? Hebben jullie andere ideeen om dit op te lossen? Hoe is dat bij jullie kinderen op school? Heb verder geen contact met andere moeders

2. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Jee, wat een vervelende situatie! Misschien kun je aan de juf of meester vragen of die je dochtertje naar beneden zou willen brengen? Of misschien een congierge vragen 5 min. Max je tweeling in de gaten te houden? Ik zou ze in elk geval niet alleen laten.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd met chocotof eens...vraag aan de juf of ze een uitzondering kan maken omdat jij er 2 hebt die je niet alleen kan tillen....

Wel stom dat ze geen lift hebben, hebben ze geen faciliteiten voor kids met een handicap??

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    Jeetje dat is wel vervelend, we hebben hier wel de regel dat wandelwagentje etc niet mee naar binnen mogen, maar goed dit is wel heel lastig.

Of je kleine aan een andere moeder meegeven de klas in, maar ja dan kom je Zelf niet meer in de klas.

Vind het ook wel slecht hoor, stel je voor dat een ouder in een rolstoel zit, of een kindje breekt een been.

Daarbij een groep kleuters over een trap laten rennen vind ik al niet handig , maar goed het is n eenmaal zo!!

Heel veel succes, kan me voorstellen dat je de kindjes liever niet achterlaat!!

5. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Oei, dat is wel heel vervelend zeg. Misschien kan je toch proberen contact te zoeken met andere moeders uit de klas van je dochter, zodat zij je kunnen helpen en bij de 2ling kan blijven??

Hier zitten de kleuters sowieso beneden, volgens mij zit alleen groep 7/8 boven....hier op school zit er een meisje in een rolstoel, zij heeft er voorlopig geen problemen mee om in haar klas te komen maar als ze naar bovenbouw gaat, dus wel.......op school is er ook geen lift.

Misschien de ene baby in een buikdrager doen en de andere in de maxi cosi mee naar boven?? Ik zit ook maar even mee te denken hoor, ik weet natuurlijk niet hoeveel trappen je op moet??

Hier mogen kinderwagens/buggy's wel mee naar binnen en blijven gewoon in de gang staan.

Deel Deze Pagina