Gordijnen, karwei kwantum leenbakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 21 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Op de slaapkamers zijn we nog gordijnen nodig, enkel voor de sier, dus niet verduisterend. Wil graag gewoon off white en dan beetje linnen look. Wie heeft er ervaring met een karwei leenbakker kwantum of iets dergelijks? Of misschien een andere tip waar we voor een leuke prijs wat kunnen aanschaffen?
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Een vriendin van me heeft gordijnen bij de kwantum vandaan. Heel mooi, en ook prima kwaliteit.
     
  3. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.373
    560
    113
    Vrouw
    Wij hebben gordijnen bij onze dochter op de kamer van leenbakker.
    Bevallen prima en waren niet zo duur. Wij hebben wel verduisterende gordijnen.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  4. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.622
    3.993
    113
    Wij hebben bij de hema gordijnen gekocht. Zijn prima. Dus misschien is dat ook nog een optie.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  5. Ocean83

    Ocean83 Bekend lid

    13 mei 2015
    731
    82
    28
    Wij hebben gordijnen van Leenbakker, sommige verduisterend en sommige niet, allemaal prima geleverd en hangen er mooi bij :thumup:
     
  6. Sassie1981

    Sassie1981 Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    2.889
    619
    113
    Ik heb vitrage van de Leenbakker en gordijnen van de Kwantum, allebei prima. Zeker als ze leuke acties hebben lopen, is het echt de moeite waard.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  7. aappie20

    aappie20 Fanatiek lid

    19 feb 2012
    3.214
    492
    83
    Ik had gordijnen bij de kwantum gekocht maar dat was echt bagger kwaliteit. De klantenservice was toen erg slecht, moest de gordijnen in originele staat terugbrengen... ja dat is best lastig aangezien ik de stof had gekocht en er van die gordijnhaken in had gemaakt. Hier hadden ze geen boodschap aan. Originele staat en anders was er niks te bespreken.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  8. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.953
    15.258
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn schoonouders zijn net verhuisd en hebben hun gordijnen bij de Kwantum vandaan en ziet er echt heel goed uit.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  9. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hier zowel verduisterend als gewone (vouw) gordijnen van de leenbakker gekocht voor de slaapkamers boven. Ze hangen er nu 2 jaar en zien er nog steeds als nieuw uit! Had ik niet verwacht, maar ben er zeker blij mee :thumup:
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.098
    5.277
    113
    Wij zijn tevreden met gordijnen vd leenbakker. Ze hebben vaak leuke aanbiedingen dus daar op wachten raad ik aan.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  11. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    Op de markt, of de Hema
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  12. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Verduisterende gordijnen van de kwantum zijn hier echt supermooi. Die van de Hema iets minder. De niet verduisterende van de kwantum zijn echt lelijk maar ligt aan de stof die ik heb uitgekozen vrees ik.. overigens hangen ze er na drie jaar nog steeds.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  13. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.164
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier hetzelfde. Hangen nu 4 jaar en zien er nog prima uit.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  14. Lief

    Lief Fanatiek lid

    26 sep 2007
    3.366
    873
    113
    Hier tevreden met die van leen bakker (of was het kwantum ehhhh). Hebben ze daar gemaakt met haken en al erin, zo hop opgehangen en nog altijd na jaren dikke prima!
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  15. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb goede ervaringen met Hema, Leen Bakker en Ikea :)

    Vitrage voor de woonkamer heb ik bij de wehkamp vandaan, ook erg blij mee! Maar denk dat je t wat minder doorzichtig wilt hebben?

    Bij de praxis had ik ook moois gezien maar jaren geleden bleek dat onze stof toen niet leverbaar was en hoop gedoe (toen uitgeweken naar de Leen Bakker en nooit spijt van gehad) en mn moeder had vorig jaar hetzelfde gezeur bij de praxis dat ze niet op tijd klaar zouden zijn (hadden ze wel toegezegd) dus zij heeft ze toen ook geannuleerd weer ;)
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  16. marina kl

    marina kl Bekend lid

    21 jun 2015
    649
    344
    63
    Ik ben hier erg tevreden over Kwantum. Heb diverse soorten van (verduisterend, inbetween, rol gorfijnen), allemaal op maat gemaakt. Wat ik belangrijk vind is dat het geen vermogen mag kosten want ik wil ze niet 10 jaar hangen.
    Vaak hebben ze leuke acties, bijv. gratis gemaakt.

    Ik heb ook gordijnen van Hema gehad, die vielen iets tegen, maar ligt aan de stof die ik gekozen heb (kreeg vrij snel verkleuringen vsn de zon).

    Soms hebben ze bij Karwei leuke stoffen, ook een aanrader. Ze maken het op maat en in alle soorten (vouw gordijn, plisé, etc)
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  17. Marisje89

    Marisje89 Fanatiek lid

    10 jun 2015
    1.660
    204
    63
    Parttime logistiek
    Hier heb ik boven op de slaapkamers verduisterende gordijnen van de Leenbakker. Ben er blij mee.
    En ze hebben net zoals kwantum leuke actie vaak. Gratis op maat gemaakt.

    Alleen wij hebben ze met ringen er in. En dan geldt die actie niet. Ook op maat gemaakte luxaflex van de Leenbakker ook top. Aangezien ik naar een jaar of 2/3 er op uit ben gekeken wil ik er niet veel geld aan uitgeven. Voor een mooie prijs goeie luxaflex en gordijnen.

    Beneden vitrages hangen van de kwantum maar die hebben zeker 10 jaar bij mijn moeder gehangen en waren nog steeds mooi en goed. En hangen nu bij mij.
     
    Mamamijn vindt dit leuk.
  18. Mamamijn

    Mamamijn Fanatiek lid

    14 feb 2013
    1.039
    365
    83
    Vrouw
    Thnx allemaal, zal eens kijken bij de leenbakker en kwantum
     
  19. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Hier de rookgordijnen van de karwei, perfect en heel mooi.

    De plise gordijnen van de kwantum en ook heel goed, erg mooi.
     
  20. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Hier op maat gemaakte gordijnen van HEMA, Praxis en Leen Bakker, allemaal prima! Wij hebben de keus gemaakt op stofjes/patronen en kortingsacties.
     

Deel Deze Pagina