Gordijnen, karwei kwantum leenbakker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamamijn, 21 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    781
    113
    Wij hebben ook gordijnen van Hema, hangen inmiddels al 10 jaar en nog steeds dikke prima (zijn al verschillende keren mee verhuisd). Nu nieuwe besteld voor op één van de slaapkamers. Altijd met een goede actie zoals 25% korting, alleen jammer dat de levertijd deze keer wel erg lang bleek te zijn. Waren hier niet van op de hoogte maar ik heb leengordijnen meegekregen (aangezien ik het rolgordijn al had verkocht), en dat vond ik wel weer goede service.

2. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Hier op de slaapkamer verduisterende gordijnen van kwantum. Erg blij mee.
    Ook waren ze heel snel geleverd.

3. Suusjeee

Suusjeee Actief lid

16 jan 2013
    238
    24
    18
    Ik heb boven inbetween gordijnen van de kwantum en ze hangen er al bijna 11 jaar zijn nog steeds netjes dus ik ben tevreden!

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wij hebben in de woonkamer mooie in between van leenbakker of kwantum... Bij beide wat besteld (nieuwbouw dus in alle ruimtes wat nodig)

Zijn inderdaad vaak leuke acties van gratis op maat bijvoorbeeld. Ben over beide zaken te spreken :)

*je moet vaak wel aanbetaling doen voor maatwerk (logisch want als je niet komt ophalen hebben zij gordijnen op maat waar ze niks mee kunnen )

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Leen bakker 5 jaar geledeb en zondag weer nieuwe besteld. Niet omdat ze op waren maar vanwege make over vd woonkamer.

Leuke prijzen, leuke stoffen.

Deel Deze Pagina