Waar vind ik een mooie wieg deken/laken voornamelijk welke leuk staat op de foto? Ik zoek iets neutraals, romantisch, liefs, ouderwets misschien? Niet het hippe met stippen/sterren etc.
Koeka, baby’s only en ik vind de gebreide dekens vd prenatal erg leuk! Zijn nu ook nog eens in de aanbieding.
Om wat voor soort foto gaat t? Er zijn heel veel neutrale wiegdekentjes te vinden, maar als t om een ondergronddekentje gaat voor tijdens een fotoshoot dan zou ik gewoon een plaid gebruiken van minstens 130 breed....en daar zijn nog veel meer keuzes in ik vind zelf dat de leen bakker sltijd erg mooie plaids heeft maar bij de ikea kun je voor neutraal gekleurd ook heel goed slagen bijv 75x100 zoals een wiegdeken wordt daar wat krap voor...
https://www.indewolletjes.com/c-2796079/wollen-babydeken/ Deze zijn zoo mooi. Modern en toch klassiek
Voor watvoor foto? Ga je zelf maken? Een fotograaf brengt vaak wel materiaal mee (die ik ken wel igg )
Fotografen hebben vaak zelf materialen hiervoor. Zou zelf eerst informeren bij familie en vrienden of naar de kringloop en niet meteen zelf iets aanschaffen.
Wij hebben de ledikant dekens van baby's only. Zijn echt superdekens en je kunt ze heel neutraal krijgen.
Oh en een schapenvachtje? Ook lekker om je kleintje op te laten slapen. ( moet wel een echte zijn geen synthetische)