Pfoeh familiedag organiseren , waar???

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 9 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    #1 Tweekids, 9 nov 2015
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
    Na jaren geen familiedag meer te hebben gehad heb ik me eraan gewaagd dit te organiseren in 2016 (september.)
    Ik ben al gestart met een datumprikker zodat we hopelijk allemaal dezelfde dag aanwezig kunnen zijn.
    Het gaat om +- 30 mensen, waaronder oma van 93 maar ook jonge kindjes van dan 1 jaar. Een gps tocht of echt actief doen valt dus ook af.
    Het liefst zowel binnen als buiten met ook nog prima eten.
    Een huifkartocht, madurodam hebben we al eens gedaan dus dit valt af.
    Waar in NL maakt niet zoveel uit want iedereen woont weer aan het andere uiterste van t land en de ander weer ad andere kant :D
    Kosten geen idee wat zoiets kost per persoon maar hebben geen hele 'armen' mensen in de familie dus het mag best wat kosten p.p.
    Iemand ideeën? :)

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Dagje dierentuin, Apenheul oid?

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Is te actief en niet haalbaar met zoveel mensen dan bij elkaar te blijven en te kunnen kletsen :(

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Minigolf en pannenkoeken eten. Kunnen de oudste en de jongste ook af en toe gaan zitten.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Dat is nog wel een goede ! Als er ook een speeltuin of iets bij zit!
    Ideeen?

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij hebben vorig het blote voetenpad in Deurne gedaan, kan echt ook met ouderen! Heerlijk eten en geweldig mooie omgeving. Pad is erg leuk. Het leek me maar zozo maar was echt een succes.

7. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik zou naar een groot boerderij gaan waar voldoende te spelen is voor kinderen, waar volwassenen zelf de hele dag kunnen kokkerellen en borrelen, spelletjes doen enz

Bij ons staat familie onlosmakelijk gekoppeld aan een mega keuken met een oma erin, koken, goede wijn, veel lachen, heel veel praten, spelletjes enz.

Georganiseerde uitjes vind ik persoonlijk meer lijken op een personeelsfeest.

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dierenrijk Europa. Veel speeltuinen tussen de route van de dieren in. Veel zitplaatsen en ook veel binnen speeltuinen en zit gedeelte waar je met een grote groep kunt zitten. Iedere keer dat we er zijn geweest vinden wij het erg leuk. Ook met familiefeesten een keer gedaan. Goed bevallen.

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Park Hoge Veluwe?
    Piramide Austerlitz (met speeltuin)
    Lineaushof
    Plaswijck
    Zandverstuiving Kootwijk

Er is overal ook wel een pannenkoekenrestaurant te vinden :)

10. MamavC

MamavC Niet meer actief

Avifauna?

11. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Vorig jaar heb ik de familiedag georganiseerd voor ook 30 man.
    Verzamelen op de euromast met koffie en lunch. Daarna met de splash tours een rondje door de stad. Daarna minigolfen in het park bij de euromast en daarna naar de SS Rotterdam. Daar kregen we eerst een rondleiding en daarna gingen we daar eten.
    Iedereen vond het helemaal top!

En afgelopen jaar heeft mijn tante het georganiseerd. Koffie en gebak in Giethoorn. Daarna een rondvaart op de Beulakkerwiede. Lunchen. s Middags een fietstocht door Giethoorn en daarna bij een leuk restaurant allemaal dineren

Misschien haal je er inspiratie uit :)

12. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Misschien Giethoorn een idee, kun je met een boot over het meer of wandelen daar. En dan uit eten

13. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Rondvaart in de biesbosch?

14. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Naar een leuk museum? Openlucht museum in Arnhem is echt heel mooi en leuk, ook voor de kids.

15. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Amsterdam amstelpark, daar heb je pannekoeken eten, speeltuin en minigolf.

Wij deden familiedag altijd in t twiske, maar dan moet t weer wel meezitten natuurlijk. Iedereen nam wat te eten en drinken mee. Kids kunnen daar spelen in diversen speeltuinen.

16. Hupje

Hupje Actief lid

15 jun 2015
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Familiedag bij ons is koffie met gebak, een activiteit en dan eten (meestal bbq bij iemand thuis maar ook wel eens naar een pannenkoekenrestaurant geweest).
    Activiteiten die we gedaan hebben: fietstocht in een fietstrein, blotevoetenpad, kleine dierentuin, boerengolf. De rest heeft weinig indruk gemaakt, want kan ik me niet meer herinneren :p
    Voor de volwassenen is het streven zo rond de 25 euro p.p. uit te geven.

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik zou je dit willen adviseren : Strubbert - Welkom bij Speel- en kinderboerderij "Strubbert".

Je kunt hier terecht voor familiefeesten. Er is een super leuk doolhof, er kan binnen gezeten worden, buiten, je kunt er klompjesgolf doen, er zijn oud hollandse spelletjes, dieren, een speeltuin. Echt alles bij elkaar en goed te betalen ook nog. Eten kun je hier ook volledig regelen en voor zowel mooi weer als minder mooi weer zeer geschikt. Ook voor alle leeftijden.

18. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  19. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148