Na jaren geen familiedag meer te hebben gehad heb ik me eraan gewaagd dit te organiseren in 2016 (september.) Ik ben al gestart met een datumprikker zodat we hopelijk allemaal dezelfde dag aanwezig kunnen zijn. Het gaat om +- 30 mensen, waaronder oma van 93 maar ook jonge kindjes van dan 1 jaar. Een gps tocht of echt actief doen valt dus ook af. Het liefst zowel binnen als buiten met ook nog prima eten. Een huifkartocht, madurodam hebben we al eens gedaan dus dit valt af. Waar in NL maakt niet zoveel uit want iedereen woont weer aan het andere uiterste van t land en de ander weer ad andere kant Kosten geen idee wat zoiets kost per persoon maar hebben geen hele 'armen' mensen in de familie dus het mag best wat kosten p.p. Iemand ideeën?
Wij hebben vorig het blote voetenpad in Deurne gedaan, kan echt ook met ouderen! Heerlijk eten en geweldig mooie omgeving. Pad is erg leuk. Het leek me maar zozo maar was echt een succes.
Ik zou naar een groot boerderij gaan waar voldoende te spelen is voor kinderen, waar volwassenen zelf de hele dag kunnen kokkerellen en borrelen, spelletjes doen enz Bij ons staat familie onlosmakelijk gekoppeld aan een mega keuken met een oma erin, koken, goede wijn, veel lachen, heel veel praten, spelletjes enz. Georganiseerde uitjes vind ik persoonlijk meer lijken op een personeelsfeest.
Dierenrijk Europa. Veel speeltuinen tussen de route van de dieren in. Veel zitplaatsen en ook veel binnen speeltuinen en zit gedeelte waar je met een grote groep kunt zitten. Iedere keer dat we er zijn geweest vinden wij het erg leuk. Ook met familiefeesten een keer gedaan. Goed bevallen.
Park Hoge Veluwe? Piramide Austerlitz (met speeltuin) Lineaushof Plaswijck Zandverstuiving Kootwijk Er is overal ook wel een pannenkoekenrestaurant te vinden
Vorig jaar heb ik de familiedag georganiseerd voor ook 30 man. Verzamelen op de euromast met koffie en lunch. Daarna met de splash tours een rondje door de stad. Daarna minigolfen in het park bij de euromast en daarna naar de SS Rotterdam. Daar kregen we eerst een rondleiding en daarna gingen we daar eten. Iedereen vond het helemaal top! En afgelopen jaar heeft mijn tante het georganiseerd. Koffie en gebak in Giethoorn. Daarna een rondvaart op de Beulakkerwiede. Lunchen. s Middags een fietstocht door Giethoorn en daarna bij een leuk restaurant allemaal dineren Misschien haal je er inspiratie uit
Amsterdam amstelpark, daar heb je pannekoeken eten, speeltuin en minigolf. Wij deden familiedag altijd in t twiske, maar dan moet t weer wel meezitten natuurlijk. Iedereen nam wat te eten en drinken mee. Kids kunnen daar spelen in diversen speeltuinen.
Familiedag bij ons is koffie met gebak, een activiteit en dan eten (meestal bbq bij iemand thuis maar ook wel eens naar een pannenkoekenrestaurant geweest). Activiteiten die we gedaan hebben: fietstocht in een fietstrein, blotevoetenpad, kleine dierentuin, boerengolf. De rest heeft weinig indruk gemaakt, want kan ik me niet meer herinneren Voor de volwassenen is het streven zo rond de 25 euro p.p. uit te geven.
Ik zou je dit willen adviseren : Strubbert - Welkom bij Speel- en kinderboerderij "Strubbert". Je kunt hier terecht voor familiefeesten. Er is een super leuk doolhof, er kan binnen gezeten worden, buiten, je kunt er klompjesgolf doen, er zijn oud hollandse spelletjes, dieren, een speeltuin. Echt alles bij elkaar en goed te betalen ook nog. Eten kun je hier ook volledig regelen en voor zowel mooi weer als minder mooi weer zeer geschikt. Ook voor alle leeftijden.
Wij gaan in december naar De Drentse Koe - de leukste speelboerderij van Drenthe Lijkt me erg leuk. Ik had meerdere locaties gevonden en deze vond mijn familie het leukst.