Hoi, Ik ben op zoek naar een betaalbare fotograaf omg. Utrecht of half uur rijafstand. Mag ook omg ede zijn of Amsterdam bijvoorbeeld. Het hoeft niet professioneel te zijn, mag ook hobby fotograaf zijn. Het liefst onder de 100 EUR, waarbij de foto's digitaal beweerkt verkrijgbaar zijn.
Ik ben semi-prof fotograaf en woon in Utrecht . Je kunt een kijkje nemen op mijn website: klik hier. Je mag me een pb'tje sturen als je interesse hebt! Prijs is even afhankelijk van de wijze van fotografie en de duur van de shoot, maar zeker onder de 100 euro! Voor wanneer is de shoot... Ik ben zelf namelijk ook zwanger . Maar de komende weken fotograferen moet lukken!
Ik heb hier twee keer een fotoshoot gedaan van onze kinderen en ons als gezin, waren we heel tevreden over. Kinderfotografie, My Studio, kinderfotografie, babyfotografie, zwangerschapsfotografie, portretfotografie, newborn fotografie Zit in Laren, dus niet ver van Utrecht.
Ik zou fotobar doen, zit in Vleuten. Mooie fotos, lieve vrouw. Als je de website bekijkt staan er geloof ik nog fotos op van mijn tweeling. En nog meer van pasgeboren babys en zwangere. En niet duur! Google maar echt de moeite waard.
Nee, ik woon niet in Laren, maar wij woonden eerst onder Utrecht, dus Laren was nog wel goed te rijden voor ons.