Fynn slaapt nu sinds ongeveer 2 weken steeds op z'n zij. Ik leg em op z'n rug in z'n bedje maar hij draait zich vanzelf in zijligging. Heb er op zich geen problemen mee. Maar vandaag zeiden ze op het kdv dat ze het wel bijzonder vonden aangezien hij de enige is die dat daar doet Kan me niet voorstellen dat Fynn echt uniek is dus vraag me af of hier nog meer zijslapertjes zijn?
Ja hoor mijn mannetje slaapt ook al een tijd graag op zijn zij. Wij vinden het eigenlijk wel heel leuk Soms draait hij op zijn buik en slaapt hij zo een beetje door, maar terugdraaien doet hij helaas nog niet in bed . Ik wist ook neit dat het zo uniek was.
Nou zeg daar is echt niks bijzonders aan hoor meid, wat zijn ze toch raar bij die cb tegenwoordig Sem slaapt al tijden op zijn zij en nu sinds een paar weken op zijn buik, trouwens ik deed dat ook als baby dussssssssssss
tycho slaapt al vanaf dag 1 op zijn zij anders kan hij echt niet in slaap komen, meestal vind ik hem de laatste tijd op zijn buik gedraaid
Ik heb mijn meisje altijd op de zij gelegd, om en om, leg haar nooit op de rug in bedje. Heb ik met mijn zoontje gedaan, resultaat een afgeplat achterhoofd. En als ze voeding zouden teruggegeven en ze liggen op de rug....moet er niet aan denken.
Rhune slaapt ook al vanaf het begin op zijn zij, niet altijd, zij of rug, vandaag de eerste keer gezien dat hij zichzelf op zijn zij draaide om in slaap te komen. Grtz x
Lieve draait ook op haar zij als ze net in bed ligt, Lieve is dan wel ietsjes ouder. Ze slaapt tegenwoordig ook op haar buikje