We moeten hoognodig beginnen met de babykamer? maar vind het zo moeilijk kwa kleuren e.d. waar kopen jullie de decoraties van de babykamer?
Kraam Kado Online - KraamKadoOnline.nl heeft leuk beddengoed en accessoires zoals leren muziek sterren..
Wij hebben voor ons zoontje een Winnie the Pooh-kamertje gemaakt. Alle accessoires kwamen van de Praxis: foamfiguurtjes voor op de muren en kasten, een foamkapstokje, een rolletje behang (tien centimeter hoog en die kun je dan van links naar rechts over de kamer ophangen) en een lampenkap. Bij elkaar kostte het 50 euro geloof ik. Viel me alles mee!
Hoi Serena, Ik ken ook wel 100 webwinkeltjes die leuke spulletjes verkopen. Zoek maar eens op hetgeen je zoekt en dan bij google afbeeldingen. Bijv. mobiel vilt. Je ziet allerlei plaatjes en kan zelf kijken wat je mooi vind. Op de website staan dan vast nog veel meer spulletjes. Of je zoekt via google op ´hippe kinderkamerspullen´ etc etc. Ik vind de accesoires van BamBam ook erg leuk. En ik kijk zelf veel op webwinkeltjes en maak dan na zodat het wordt zoals ik het mooi vind. Ik zal een paar websites noemen: www.dekleinezebra.nl kinderkamer.startpagina.nl Sewingroom Miss Little - Tijdelijk gesloten www.mooivoorkids.nl Tja, zo kan ik nog wel even doorgaan, haha. Veel plezier met neuzen en shoppen!
Hey, Ik heb de decoratie overal weg hhihiiihi Gamma: Leuke kleine witte vogelhuisjes voor aan de wand Xenox: Blauwe lind voor lamp, Blauwe vloerkleed. Kussentjes, lampjes. leenbakker: 3 Blauwe rotanmantjes voor op de planken boven commode. Deurdier(tegen tocht). Praxis: Hanglamp met wolkjes en een vliegtuigje eronder Live&garden: 3 rotanhartjes wit voor aan de muur. Eigen partner: Maakt van een boomstam een krukje met naam van het kindje voor in de kamer. Oftewel, overal halen wij wat weg, maar het lijkt ow zo leuk allemaal. En niet duur trouwens ( zijn met elkaar nog geen 60euro kwijt) Derest geven wij uit aan kwaliteitsmeubelair zoals ledikantje commode etc etc suc6 iedereen
het meeste komt toch wel bij de prenatal , de babydump, V&D en de gardo vandaan onze klamboe is van de ikea, de lamp van de praxis en de gordijnen van de hema