Voor de slaapkamer zijn we voor de mooi gegaan en dat is grond en voor de woonkamer voor de warmte van de verwarming werd dat net boven de verwarming
Wij hebben overal tot op de vensterbank en ik vind dat prima nooit over nagedacht het tot de grond te doen. Bovendien houdt het de warmte van je verwarming tegen.
Slaapkamer hebben wij tot op de vensterbank want het is in dit huis echt geen gezicht tot op de grond anders. Op de tweede verdieping bij dochter wel tot de grond maar die heeft mooie lange ramen. Beneden ook alles tot de grond.
De gewone gordijnen tot de grond. De vitrage boven de verwarming. Dan heb je alsnog wat aan de verwarming zonder inkijk.
Absoluut tot aan de grond! Vind halfkorte gordijnen echt helemaal niks. Niet in de slaapkamer en niet in de woonkamer. (en als je door omstandigheden niet tot de grond kan dan kun je beter rolgordijnen, jaloezieën of houten luikjes nemen; veel sjieker)
Wij hebben de gordijnen tot op de grond. Op onze slaapkamer zijn ze alleen wat te lang maar heb geen zin om 7meter stof (3meter gordijn) in de korten. De volgrnde gordijnen komen ook weer tot de grond maar die laat ik dan maken.
Beneden tot de grond. Slaapkamers tot op de vensterbank. Ik vind het niet praktisch om ze boven ook tot de grond te hebben. Wij hebben in de winter daar ook de verwarming een beetje open staan. Eigenlijk hoefden we boven helemaal geen gordijnen, omdat er rolluiken zijn, maar dat was wel wat kaal