eindelijk operatie

Discussie in 'De lounge' gestart door frummeltje31, 23 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Het klinkt misschien raar, maar eindelijk ga ik geopereerd worden! Vanaf vorig jaar oktober sta ik op de wachtlijst, maar er was maar geen plek. Had mijn huisarts al ingeschakeld tot ik ineens 6 februari doorkreeg als datum.

Helemaal blij, tot ik gisteren een telefoontje kreeg van de planning opname, ik mag morgen al geopereerd worden! Er was iemand uitgevallen en ze dacht meteen aan mij en heeft me gebeld! Hoe lief! :D

Ze gaan een stuk extra bot verwijderen in mijn voet. Heb al bijna een jaar continue pijn. En kan steeds minder, de pijn verergerd ook. Ben zo blij als ik van die pijn af ben!

2. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Wow heel veel succes met je operatie! Fijn dat het nu eindelijk mag gebeuren en ik hoop dat je een spoedig herstel mag hebben en geen pijn meer zal hebben!

3. Debbsy

Debbsy Actief lid

21 dec 2013
    103
    0
    0
    Thuisblijfmama en zelfstandige (scripter/websitebe
    Nederland
    Fijn dat je nu zo snel terecht kunt.
    Veel succes morgen en hoop dat je snel van de pijn af bent .

4. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Succes en sterkte!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat fijn! Heel veel succes! Hopen dat het dan over is:)

6. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dank jullie wel meiden!

7. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Succes en hopelijk ben je snel van je (pijn)klachten af.

Sterkte!!

8. Within

Within Niet meer actief

Ik ben gisteren in het ziekenhuis geweest, ook een Hallux Valgus? Ik mag 4 februari voor pre-operatief onderzoek en binnen nu en 5 weken gaat de operatie echt gebeuren. Vind het doodeng en erg spannend, maar ook ik loop al jaren met pijn die steeds erger word, dus er mag van mij wel wat aan gebeuren! Jij hebt wel lang op de lijst gestaan zeg! Hier was het 5 - 12 weken, afhankelijk van de arts die je ging opereren.

Sterkte!!

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Veel succes en een goed herstel !

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Super, snel aan de beurt nu dus! Spannend, heel veel succes morgen!

Toevallig aan de binnen zijkant van je voet? Heb daar in 2012 ook een stukje bot laten verwijderen (werd doodziek van de pijn constant, lang lopen deed erg veel zeer, en als je er tegen aan stootte..... HEL!!)
    Vorig weekend voor het eerst weer op schaatsen gestaan, en geen pijn!

Na 2 weken was ik weer aan het werk, wel voorzichtig aan natuurlijk :)

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heel veel succes met je operatie

ik moet 6 febr maar wil niet eerder hoor:D
    brrrr

nou zet m op

12. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63

Hij Gaf het wel een naam, maar geen idee meer Welke! Haha. Het Was Hier vreselijk druk, veel Spoedjes. En mijn orthopeed is nogal gewild haha.

13. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wat fijn meis! Heel veel sterkte morgen, en fingers crossed dat de operatie slaagt :)

14. Within

Within Niet meer actief

Ja, de mijne ook. Zo gewild dat de afspraak uberhaupt al 5 kwartier uitliep... had eigenlijk meteen zoiets van laat mij maar door een ander opereren..

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ja bij mij zit het Aan De binnen zijkant precies bij een kootje. Erg pijnlijk inderdaad. En stopften, ohhhh god zeker hel!!!

Bij mij kan het nog een staartje krijgen, hij gaat tijdens de operatie in het gewricht kijken of het versleten is. Zo ja volgt er als ik last hou een Tweede operatie om het kootje in zijn geheel te verwijderen!

16. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nou ik loop al zo Lang met continue heftige pijn, dan wil je wel hoor! Ben natuurlijk wel wat nerveus, maar dat is logisch. Het is nou eenmaal geen fijne operatie.

Maar komt goed, op naar herstel!

17. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    En de rest, super dank! Gaat vast goedkomen allemaal!

18. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Nou ben weer thuis. Operatie is goed verlopen, wel ontzettend veel pijn en dus zware medicatie (o.a. tramadol en nog een zware). Hij heeft best veel meer weggehaald dan we eerst dachten. Maar hij Zei dat ik er goed van moet herstellen. Godzijdank geen slijtage! Zo blij!

Vooralsnog dus een goed vooruitzicht, volledig herstel. Laten we hoorn dat dit het was!!!

19. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Fijn dat het voorbij is, succes met het herstel, ik hoop dat de pijn snel minder is.

20. Within

Within Niet meer actief

Oh super!! Hoe is het nu met je, is de ergste pijn al voorbij? Heb gehoord dat de eerste 24 uur het ergste zijn... Heb je drukverband, gips of zo'n speciale schoen?

Deel Deze Pagina