Ik zeg ook tot op de grond. Komen hier ook. Bij 1 raam wel radiator eronder maar hangt ook rolgordijn dus die kan dicht. Gaat het vriezen beide dicht en gordijn leg ik dan wel op de radiator zodat ze warmte alsnog de kamer in komt
Absoluut tot aan de grond, vensterbank vind ik echt geen gezicht. Maar tot de grond is zo zonde van de warmte en het stoken, dus hebben we mooie rolgordijnen uitgekozen. Ik vond gordijnen echt heel allermoeilijkste van het hele interieur, serieus. Aan de voorkant hebben we aan één kant een stuk muur naast het raam. Aan de andere kant loopt de rand van het raam bijna gelijk met de muur. Ik wil symmetrie, van binnen en van buiten, maar met overgordijnen is dat dan wel lastig. Verder ook verwarmingsbuizen en de radiatoren, dus wij hebben geen overgordijnen gedaan maar gewoon rolgordijnen en daar ben ik nog steeds erg gelukkig mee.
Wij hebben voor Tot op de vensterbank omdat die heel diep is en die ook nog een hoek om gaat. Als we daar tot de grond zouden doen zouden ze te ver de kamer in komen waardoor dat ook weer niet mooi is. Achter en boven wel overal tot de grond.
Hier ook tot aan de grond, boven en beneden. Hangt dan idd over de verwarming, maar boven staat die nooit aan en beneden doe ik de gordijnen pas dicht als ik de verwarming alweer uitzet. Die staat natuurlijk niet de hele avond aan, vind ik zonde van de stookkosten. 1 kant doe ik eerder dicht, die bij de openslaande deuren.