O meiden ik zit aan de nieuwe milkshake van de mc en jeetje hmmmmmmmm kerstdagen milkshake karamel maccioto hmmmmmm jeetje ga vanaf nu elke dag lang voor deze milkshake Aan deze. Milkshake zit veel meer smaak dan die van hun zelf en hij is zooo lekker hahahahah
Oeeeh die lijkt me heer-lijk! Snel naar de Mc dus! En die nieuwe Mcflurry is ook heerlijk, heb 'm al eens in het buitenland gehad!
Ow ik zag net die reclame en het zag er inderdaad super lekker uit. Volgens mij is die macflurry ook super lekker. En die garnalen. Ik zei net nog tegen mijn man dat we maar naar de Mac moeten gaan dit weekend.
oooo die nieuwe shake is lekker? ben nl dol op karamel en ook op machiato dus deze week ga ik langs de mac (normaal ga ik daar met grote boog omheen want mac zelf vind ik bleeeeeh)
Hmm haha, zag de reclame gister ook. Ik ga die milkshake zeker proberen. Garnalen hebben ze al vaker in het menu gehad. Zijn ook lekker. Alleen zijn 4 stuks zo op hihi
jammie, ik weet wel waar ik straks langs rijd hahaha Toen ik zwanger was had ik ook ineens een verslaving aan de milkshake banaan bij de mac , heb er nog nooit zo veel op hahahaha
Ik vind wel ee. Verschil in smaak deze nieuwe heeft heel veel smaak de banaan of aardbei vind ik mewstal erg naar vanilia smaken
ik ben verslaafd aan caramel, het klinkt zooo lekker, maar nu vraag ik me af, mag ik het wel drinken nu ik in verwachting ben???
Ja hoor dat mag gewoon als het amar niet in een viese snackbar met viese automaat wordt gedaan ik heb er ook 1 gedronken hoor geen enkel probleem
Tis wel balen hier, je kan er alleen met de auto komen, op de fiets is geen doen.... Ik wil ook dol graag al die nieuwe dingen proeven haha