Waar hebben jullie gordijnen besteld en zijn jullie tevreden? Ik hoor niet zulke geweldige ervaringen van de Hema. Dank je wel voor je reactie!
Ik heb bij de kwantum gisteren nog besteld. Al een paar gordijntjes voor een kinderkamer en nu vitrage. Ben altijd tevreden geweest.
In een woon en slaapcomfort winkel Kwamen netjes thuis alles meten, en toen ze binnen waren werden ze voor ons opgehangen etc. Heb alleen de stof en rails/manier van plooien hoeven uitkiezen
Hier gordijnen van de hema. Ik vind ze echt super ! Verduisterend hebben wij in de woonkamer en hangen nu al 4 jaar in onze woonkamer. Ze zijn nog net zo mooi als toen wij ze kochten, zijn niet gekrompen in de was en de kleur vervaagt niet ondanks de felle zon, die er een halfe dag op schijnt. Ik wil heel graag nieuwe gordijnen, maar wederom weer via de hema.
Ik zou het toch bij een aan huis inrichting bedrijfje kopen. Meten het goed, leveren goed spul en er is vaak ook een betere service met ophangen.
Hier bij de Hema maar echt nooit meer. Voor beide kinder kamers en verduisterend. Voor beide kamers te kort. Een gordijn is scheef. En een set werd vies geleverd. Helaas is t niet netjes opgelost.
Ik ga deze week gordijnen voor de babykamer bestellen bij leenbakker, want nu worden ze gratis gemaakt. Kwaliteit weet ik nog niet, ik ben benieuwd.
Verduisterende gordijnen op alle slaapkamers zijn van hema. Hangen na 10 nog steeds heel goed. Alleen de rails vind ik niet soepel genoeg. Beneden hebben we raambekleding van Roobol. Ook heel mooi.
Wij hebben voor zowel de babykamer, als onze kamer de gordijnen van de Kwantum. Erg goede prijs kwaliteit verhouding
Hier ook kwantum en erg tevreden, rolgordijnen en overgordijnen. Scheelde 150 euro met Hema voor een onhandige maat. Maar het ziet er netjes uit.