Wij hebben gordijnen van Hema. Zijn na 5 jaar behoorlijk verkleurd en ik kan ze niet wassen want dan krimpen ze. Vorig huis hingen ook gordijnen van de Hema. Ook die krompen in de was. Was echt geen gezicht! Voor mij geen Hema meer dus.
Ik heb de vouwgordijnen van Leen Bakker, echt super blij mee! In ons vorige huis de overgordijnen van ook Leen Bakker echt goede service en heel betaalbaar!
Dit dus. We hadden er een nodig voor de gang, voor de deur. We hebben verduisterend + verduisterend En het houd een heel hoop kou tegen! En ze zijn perfect op maat gemaakt. Goedkoper hebben we niks beter kunnen vinden! We hebben binnenkort ook nieuwe gordijnen nodig voor in de woonkamer en ook die gaan daar weer vandaan komen. Ook supergoede service trouwens!
Hier ook niet tevreden over de Hema, terwijl het best duur was. Wel blij met kwantum en leenbakker. We wonen nu zo'n 10 jaar hier en nog steeds mooi. We willen eerder een keer wisselen ivm veranderdere inrichting. En dat kan ook voor die prijs. Spotgoedkoop, maar wel goed
Wij hebben ze ook eens bij de Hema besteld. Ten eerste snapten ze niet hoeveel stof ze moesten gebruiken, toen ik bericht kreeg dat ik ze af kon halen, waren ze de gordijnen kwijt geraakt. Na dagen toch gevonden, hadden ze het draad in een totaal andere kleur gebruikt dan de gordijnen. Echt niet mooi, ze vielen ook niet zo mooi. In dit huis gordijnen bij Leen Bakker op maat laten maken en die zijn prima.
Wj hebben in een deel vh huis simpele witte linnen gordijnen van Ikea. Ik zie ze zo snel niet meer op de site, maar zoiets als type 'Aina' denk ik. Ze zijn zwaar, niet verduisterend, zeker wel anti-inkijk en goed wasbaar (3 meter lang, dus kromp voor ons aardig op maat en anders strijkband gebruiken). Van hema hebben we voor de kinderkamer die verduisterende geprobeerd, maar die krimpen enorm (in de lengte) na wassen, en ze zijn niet zo lang. Daar was ook Ikea beter (Werna). Voor onze slaapkamer hebben we ooit gordijnen op maat en kleur en extra dik gevoerd etc aten maken (maar dat was idioot duur).
Boven Ikea. Geen aanrader, rafelachtige stof en oogt goedkoop. Beneden van de dure gordijnenboer. Was 8 jaar terug dat we het kochten. Ze zijn het toen eerst komen opmeten en later ook komen plaatsen. Was wel schrikbarend duur (1250 euro voor 5.20 breed en kamerhoog. Maaaaaar nu ruim 8 jaar later ziet het er nog als nieuw uit. Toen hadden we wel eerst ook bij de leen bakker, kwantum en Hema gekeken... maar ik was al verliefd op de gordijnen van de gordijnenboer. Moraal van dit verhaal: niet bij de gordijnenboer kijken. Voor je het weet ben je net als ik verliefd op een paar idioot dure gordijnen 😂