Hoeveel kWh verbruikt je per dag??

Discussie in 'De lounge' gestart door jannn, 12 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wij hebben nu zo verbruik app. Maar sommige dagen verbruiken wij 18 - 20 kWh. Is dat veel? Ik was best veel maar minder kan niet want ze zitten al vol dus opsparen is geen optie. Gaat om een gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen

2. Wij verbruiken minder dan de helft, maar wij zijn ook best wel zuinig altijd...

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Was is zuinig? Vertel. Kan ik van leren voor mijn idee leef ik niet royaal. Alleen dan wel veel wassen niet Snachts worden we wakker van

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Onze zonnepanelen wekken 3500 kWh uur op, precies ons verbruik. Dus wij zitten ook ongeveer op de helft, met waterbed, keukenboiler, inductieplaat, elektrische oven en ik werk vanuit huis, computer staat dus de hele dag aan en ik heb een airco/warmtepomp in mijn kantoor.

Verder wel op 1 of 2 lichtpunten na overal LED-verlichting, geen aquarium en de tv staat alleen maar aan als we ernaar kijken. 2 volwassenen, nog 1 kind. Vier wassen per week, gebruik de droger zeer zelden.

5. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vind ik idd best veel. Wij verbruiken ook rond de 3500 per jaar. En ik heb niet het idee dat wij zo super-zuinig zijn. Veel was, koken inductie, hebben airco in huis...

6. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

2014: ongeveer 2250 kw

Per dag ongeveer 6 a 7

7. We hebben spaarlampen overal in huis, we letten goed op dat we geen lampen aan laten staan in ruimtes waar we niet zijn, we doen onze handdoeken hergebruiken en wassen alleen met een volle trommel.... Vroeger was ons verbruik nog lager, ongeveer 5kwh per dag. Maar dat redden we nu niet meer

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ongeveer 10-12 per dag

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Lampen staan hier ook niet aan. 4 wassen red ik niet hoor 10 wassen in de week maar kleding doe ik wel strikt gescheiden wassen dus dat kunnen er minder zijn. 18.5 graden overdag in huis

Als ik niet werkt is het bij ons 8 kWh hahah dus wat doe ik fout 😀😀

Deel Deze Pagina