Hallo! We hebben afgelopen weekend de Mutsaerts Transaction besteld. Heeft iemand ervaring met deze wagen want ik was aan het surfen op internet en las dat ze problemen hebben of hebben gehad met de zwenkwielen voor! Begin nu te twijfelen of we wel de goede wagen gekocht hebben......
Ik heb hem ook maarja nog niet gebruikt nog eventje wachten Volgens mij is het wel een goeie wagen,ik vind hem wel lekker rijden zover ik dat nu kan beoordelen.
He Wij hadden de mutsy trans4mer. Het is een goede wagen rijdt lekker, maar erg groot voor in de auto, optillen bij trap etc is een ramp hij is heel zwaar. Verder zijn de achter wielen erg breed waardoor je vaak niet door alle kassas bij de supermarkt kan. En af en toe blijft het voorwiel inderdaad scheef staan, waardoor je niet vooruit komt. Het lijken veel minpunten maar over het algemeen was ik wel tevreden!
beste epperd. wij zitten er ook aan te denken om deze te kopen. mag ik vragen waar je deze hebt gekocht en wat je ervoor hebt betaald?
Ik heb de wagen toevallig 2 weken geleden ook besteld! Ik heb er ook alleen mee in de winkel gereden en was er heel tevreden over zo... Ik denk persoonlijk dat elke wagen wel minpunten heeft, het is maar net hoe je ermee omgaat... Afwachten maar of hij echt probleempjes heeft met de voorwielen! Gr. Miranda
Jullie hebben gelijk. Moet me niet zo druk maken denk! Maar sinds ik zwanger ben, trek ik me bepaalde dingen meer aan en maak me ook meer zorgen..... Ze verkopen de wagen ook nog overal dus als er echt zoveel problemen zouden zijn dan zouden de winkels de wagen ook niet meer neerzeten neem ik aan. Wij hebben de complete wagen bij de babydump besteld voor 449,00 , ze hebben nu een actie met een gratis autostoeltje van 79,00 maar deze mag je ook 'inruilen' voor een maxi cosi of een andere merk autostoel. Dan halen ze de 79,00 er aan het eind van je bestelling af.
Heb dezelfde en ook de maxi cosi erbij gedaan.. ik ben heel erg tevreden over de wagen! vindt het een super wagen.. vrienden van ons nemen hem nu ook omdat ze ff met die van ons hebben gewandeld en er ook zo over denken. Enigste wat er bij ons is gebeurd is dat het rubber van de handvat gescheurd is, maar das mijn vriend zijn schuld die heeft er iets heel hards op gezet in de auto en toen de kofferbak niet dicht wou nog een extra drukkertje gegeven.. maar 1 telefoontje naar babydump en ze hebben meteen een nieuwe opgestuurd.. dus ook nog es service.. das ook wat waard
hoi hoi... ik heb ook een mutsaerts transaction gekocht een appeltjes groene... ik heb hem via marktplaats gekocht nieuw in doos en alles erop en eraan voor 300,- zoek even onder "kinderwagens"en dan ff in de zoekbalk typen "assen"dan zie je haar advertenties staan. ze is echt betrouwbaar de baas van mijn zus had hem voor mij opgehaald en alles werd gecontroleerd dus .... succes.
Mutsaerts trans4mer, daar gaan wij voor kijken woensdagavond,ben benieuwd n vriendin van me heeft hm ook,en die is zo mooie en makkelijk! groetjes krulliewullie
Wij hebben m ook. 2 weken geleden hebben we m opgehaald en volgens mij is het wel een prettige wagen. Wij hebben de kleur ocean blue en dan ook de 3-delige set.
Heb hem ook besteld. Tenminste, een mutsaerts. Weet alleen niet meer welk model . Maar goed, hij wordt pas in december geleverd. Ook bij de babydump, zelfde actie. Complete wagen met alles erop en eraan. Ik heb wel voor het autostoeltje gekozen dat werd aangeboden. Vind het persoonlijk onzin om meer te betalen omdat er toevallig maxicosi op staat of voor een mooi stofje. Al met al volgens mij een heel betaalbare aanbieding. Leuk detail: gekregen van mijn ouders!