Joehoe eindelijk komen er weer nieuwe afleveringen van House. Kunnen we eindelijk zien hoe het verder gaat met hem en Cuddy. Komt trouwens weer op sbs6 vanaf 28 Juli. Nog meer House fans?
JAAA! Wij tellen al een paar weken de dagen af! En hopelijk ook snel weer nieuwe Bones, dan zijn we helemaal happy!
eindelijk ik had het er gisteren nog over. Toppie dat je het hier neer zet. Je maakt mijn dag weer goed
Leuk!! Vindt alleen dat bij SBS heel vaak de afl zo rommelig gaan, daarom heeft mijn vriend heel seizoen 7 gedownload kunnen we gewoon lekker kijken wanneer we willen
Oh, dank je v het melden dat wist ik nog niet! Ga het meteen opschrijven! House is echt zoooo geweldig, heb alle seizoenen tot nu toe op dvd. Heeft wel lang geduurd tot SBS6 weer begint met uitzenden zeg, in Amerika zijn ze al veel verder. Bijv. Bones lopen we vrijwel niks achter hier in NL
Weet iemand waar je house op internet kunt kijken met ondertiteling? Die medische termen zijn wel iets lastig zonder o.t
Ff off-topic: Allwoman wat een geweldig onderschrift heb je!!! I've got the body of a god, shame its buddha. HUMOR!
Ik vind de eerste 2 afl echt geniaal grappig gewoon! Heb nog nooit zo hard om House moeten lachen Weet niet waar ze nu op tv zijn, dus zal niks verklappen verder. Wij gaan alweer naar afl 4 geloof ik (download mét ondertiteling ook wel fijn!)
YESYESYES!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijke serie en geweldige man! Wisten jullie trouwens dat hij standup comedy heeft gedaan? En hij heeft inmiddels een cd gemaakt.