2 mannen hadden een verwaarloosd tijgertje grootgebracht en daarna succesvol weer in de vrije natuur van africa losgelaten. jaren later gaan ze naar hem op zoek, en de (nu wilde) tijger herkent ze! ontroerend! YouTube - Christian The Lion - the full story in HQ with Sigur Ros soundtrack
Ik zag dit filmpje voor het eerst toen ik zwanger was. De zakdoeken waren niet aan te slepen...traaaaanen met tuiten!! Ik heb alleen een versie gezien met I will always love you van Whitney Houston op de achtergrond...dat maakte het nog ontoerender...
Deze versie had ik toen gezien: http://www.youtube.com/watch?v=oiGKWoJi5qM&feature=related Als je echt eens een potje lekker wilt janken moet je deze vooral kijken...hahaha... Ik zag net even snel het einde, en hup daar ging ik alweer!
die met i will always love you is nog mooier! die ander had ik al gezien en vond ik al zo ontroerend, maar heb nu echt wel even zitten janken zeg!
Ik had trouwens alleen deze gezien: YouTube - Christian the Lion - the full story in High Quality Kreeg bij dit lied eerlijk gezegd nog meer kippenvel.
Had hem ook tijdens mn zwangerschap al gezien... maar ook nu weer traantjes hoor! Zo mooi! Dacht alleen dat het een leeuw was joh
*boehoe, snik snik*..., pff ben al zon jankerd, maar met de hormonsters word het er niet beter op.... Echt onwijs mooi...
Volgens mij zag ik laatst een boekje in de winkel liggen met het levensverhaal van deze leeuw. Hij werd geveild in Harrods in de jaren '70, en is in een Londons appartement opgegroeid. Het zag er wel uit als een mooi verhaal. Het filmpje is idd fantastisch!
Ik kende 'm al, dus ik dacht 'oh leuk, die ga ik nog eens kijken, zal vast niet zo erg zijn, heb 'm tenslotte al gezien!' Nou...dikke tranen hierzo!
Dat gebeurt gewoon... Ik ken 'm al en ga 'm nu ook niet kijken, anders zit ik ook weer te snotteren, haha!
Haha, ik wilde net hetzelfde schrijven. Volgens mij was ik net bevallen en had nogal last van kraamtranen. Mijn vriend is gewoon weggelopen van het lachen. Die kon echt niet meer . Moest er zelf ook wel weer om lachen...
Nou hier geen zwangerschap ofzo nodig om hier om te janken hoor. Na hem al vele malen gezien te hebben raakt het me nu nog steeds.