Ik verveel me.....

Discussie in 'De lounge' gestart door , 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi,

    Ik verveel me. Heb nu zwangerschapsverlof, maar omdat ik sinds 2 weken echt pijn heb met lopen, kan ik nergens meer naar toe.

    Ben net bij de VK geweest, ze zei dat ik er niet op hoefde te tellen dat ik binnen nu en 2 of 3 weken zou bevallen. Nou fijn....

    Ik had al de hele zwangerschap zo'n vermoeden dat ik naar die 42 weken ga. Wil ik niet! Ik wil onze kleine vasthouden en knuffelen enzo.

    Maar goed....wie is er nog meer thuis en kan niet zo veel op het moment? Wat doen jullie de hele dag?

    Ik ben een beetje aan het internetten, tv kijken, buiten zitten, fietsen, lezen. En dan houdt het op. Ik mag niet te veel poetsen en zo.
     
  2. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ik zit niet thuis en ben ook nog niet zwanger, maar dacht typ een berichtje naar je, en dan door middel van het lezen van dit berichtje ben je hoogstwaarschijnlijk alweer een paar seconden van je verveling kwijt, tenzij ik er natuurlijk een heel lang verhaal van maak, maar dan zou ik wel wat te vertellen moeten hebben... en als ik daar over na denk heb ik eigenlijk niet eens zoveel te zeggen... denk wel dat je nu in ieder geval weer een tijdje verder bent zeg maar... :D die was dubbelzinnig ;)
     
  3. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    oh en veel plezier strax he, lekker genieten!
     
  4. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lastige he als je niks meer kan/mag. Ik zit al thuis sinds week 15 en moet er nog 8. Ik heb bi waardoor ik erg weinig kan. Ik doe ook weinig anders dan tv kijken internettten lezen en foto's plakken. Ik hoop voor jou dat de kleine zich toch snel laat zien.
     
  5. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Erg als je je verveelt en niet uit de voeten kan. :(
    Ik zit hier in mijn laatste week vakantie en door omstandigheden is mijn vriend al aan het werk, dus zit alleen hier vakantie te houden.
    Moet zeggen dat ik toch stiekem wel blij ben dat ik volgende week weer het regelmaat heb van mijn werk hoor.
    Ik duim voor je dat je de 42 weken niet haalt en dat je de kleine snel in je armen hebt en lekker kan knuffelen. ;)

    Groetjes Taby.
     
  6. Stephanie20

    Stephanie20 Fanatiek lid

    6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    ik zit nu ook thuis...Ben student dus dit is logisch maar ik weet wel wat gedaan. Kheb nl 1 klein herexamens dus als ik mij verveel studeer ik. Misschien is dit ook een tip, je ergens in verdiepen dat je al altijd geintreseerd heeft.

    alvast nog goede moed
     
  7. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ik zit thuis sinds ik 28 weken was. Dit ivm dat ik een nieuwe baan heb na mn zwangerschapsverlof en al mn vakantiedagen heb opgenomen die ik bij mijn vorige werkgever nog had. Tevens is bij het aanbreken van mijn vakantie/verlof ook bi geconstateerd. Ik mag dus niet veel doen. Op het begin heel eigenwijs en toch veel gedaan zoals veel lopen, winkelen, schoonmaken etc. Nu moet ik echt rustig aan gaan doen omdat de bi nu echt een feit is en ik echt niets meer kan als ik teveel heb gedaan.

    Ik ben sinds kort begonnen met sieraden maken, heb veel boeken aangeschaft/geleend, surfen op internet etc. Daarnaast volg ik eens studie erbij waar ik nu ook meer de tijd voor heb. En toch verveel ik me nog best vaak. Het is best moeilijk om 7 dagen in een week door te komen als iedereen om je heen gewoon werkt. :rolleyes:
    De babykamer was al helemaal af toen ik 3 maanden was :) dus daar heb ik ook geen werk meer aan..helaas.


    Misschien kunnen we via dit topic elkaar een beetje van de verveling ontzien? ;) :idea:
     
  8. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Anders kom je kletsen bij de augustusmama's.. allemaal aan het wachten op hun beebs.. ;)
     
  9. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Ja hier ook nog eentje hoor! Ik heb nog geen werk en ben met kinderopvang bezig maar gaat niet zo snel.

    Ik zit nu al 10 maanden thuis :( en begin nu echt af en toe gek te worden hoor!
    Ben blij als ik straks wat meer kan doen. Mag hopen dat jou kleine gewoon lekker snel komt!
     
  10. Niet meer actief

    Ik zou zeggen: GENIET ER NU NOG MAAR EVEN VAN!
    Straks als de kleine er is, is vervelen er niet meer bij......
    ;) :)
     
  11. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    haha nou dat is inderdaad waar Deeltjuh :)
     
  12. Niet meer actief

    Daarom, dus wat nu zeuren dat je je verveelt....ik wou dat ik me KON vervelen ;) Das alweer 3 jaar geleden hahahaha
    Meid, ga leuke dingen doen en verveel je lekker zou ik zeggen ;)
    Straks als de kleine dr is zeg je; ik wou dat ik nog wat rust had *lol*
     
  13. Niet meer actief

    Ik wil ook leuke dingen doen, maar het gaat dus niet. Ik kan amper lopen van de pijn. Dus leuke dingen doen (zoals shoppen, shoppen en terrassen) lukt niet echt. Ik kan niet te lang zitten en niet te lang staan!

    Anders zou ik me ook echt niet vervelen, geloof me!

    @ Angeltje; wij krijgen ook een meid! Tenminste, dat zeggen ze, soms geloof ik het nog niet.

    Ik kom morgen in elk geval wel de dag door, om 10 uur komt een vriendin, om half 5 naar de Cesar. Donderdagmorgen komt mijn moeder, 's middags komt mijn buurmeisje.

    Mijn man moet nog werken, maar hij is nu ook aan vakantie toe. Hij neemt pas vakantie als de kleine er is.

    Maar ik heb zo'n vermoeden dat ze later komt, ik hoop niet 42 weken. Maar dat heb ik wel de hele tijd gedacht. Ze is nu wel ingedaald. Maar volgens de VK kan het nog wel 2 of 3 weken duren. Ik vraag me af waarom ze dat denkt eigenlijk. Ze heeft me niet onderzocht ofzo.

    Ik heb verder ook nergens last van, behalve dan die isschias.

    Ik heb ook geen zin om te koken of om te eten (alleen om te snoepen :D ).

    Wat ik nu wel kan is fietsen en dat doe ik nu elke dag maar een stukje, voordat ik dadelijk helemaal geen conditie meer heb.
     
  14. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    @Indy wat leuk dat jullie ook een meid krijgen! :baby:
    Ik snap hoe je je voelt. Mensen zeggen geniet er nog maar van nu het nog kan..maar als je weinig kan is het soms lastig om de dagen door te komen..de verveling slaat echt toe :|

    Ik ga vanavond naar zwangerschapsgym met mn mannetje (partnerdag!) heb vandaag lekker 2 cakes gebakken voor al die meiden en hun partner.
    Morgen komt de loodgieter (heb nu alle tijd om afspraken te maken voor dingen die nog moeten gebeuren in huis...je gaat er bijna naar op zoek!) :D
    Daarna ga ik even naar de markt die hier op woesdag is. Donderdag maar weer studeren en vrijdag fysio. Ben altijd weer blij als het weekend is en mn mannetje ook vrij is.

    Dat snoepprobleem komt me ook bekend voor! :rolleyes: Ik ben zo'n zoetekauw sinds ik zwanger ben...moest heel hard mn best doen om van de cake af te blijven! :D :)

    Ik hoop voor je dat het geen 42 weken zal zijn...maar goed we hebben het helaas niet voor het zeggen....
     
  15. Niet meer actief

    Dan zou ik maar lekker veel rusten, want dat woord ken je straks nie meer ;)
    *ben ik lekker enthousiast* :p :)
     
  16. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou positiever kan je het niet maken Deeltjuh :)
     
  17. Niet meer actief

    *proest*

    Uhm...uche...tis ook heeeeel leuk en gezellig hoor zo'n kleintje! Vooral als ze in de peuterpuberteit belanden ;)
     
  18. Niet meer actief

    Ik sta bijna elke dag om 10 uur, is dat genoeg rust? :)

    Ik kijk nu alleen maar uit naar de geboorte. Zal echt blij zijn als ze er is. Nu ik weinig kan doen let ik ook overal op. En denk ik vaak: ik heb haar nog niet gevoeld en dit en dat. Ik ga me opeens overal zorgen over maken. Behalve over de bevalling opzich. Het rare is: Ik heb er zin in :(
    Ik ben zo benieuwd hoe het gaat beginnen.....

    Ik merk nog helemaal niets, behalve de isschias, heb ik nergens last van. Geen harde buiken, geen drukkend gevoel, ze is wel ingedaald, maar met fietsen merk ik hier niets van (wat ik weleens hoor van anderen).

    Ik heb zo'n gevoel dat het nog wel even kan duren. Of zou het opeens kunnen omslaan en dat ik vannacht weeen krijg?
    Ben benieuwd!

    Morgen krijg ik veel visite en donderdag. En ik ben dan inderdaad ook blij als het weekend is. Lekker met mijn man vanalles doen. Meestal wordt hij gek van mij, wil ik vanalles doen, terwijl hij de hele week gewerkt heeft en ook rustig aan wil doen.
     
  19. Niet meer actief

    Zo was ik ook....ik keek er zo naar uit en kon niet wachten.....tot ze daar was.
    Man wat een drukte, gedoe en geregel! Weg rust, weg slaap...............

    Haha nee hoor, tis nie zo erg als ik het nu omschrijft, maar toch wel een beetje.....je rust is echt weg. Dus geniet nu nog maar ff meid, serieus....straks ben je het met me eens ;)

    Have fun deze week meid! Misschien komt de kleine toch nog eerder, je weet maar nooit. Zo ja...zet 'em op!
     
  20. Niet meer actief

    Kan me best voorstellen dat de rust dadelijk weg is hoor!

    Maar op dit moment wil ik alleen maar mijn baby in mijn armen houden en er de hele dag naar kijken!

    Ik ben in elk geval allang blij dat ik hier nu pas last van krijg. Moet er niet aan denken dat ik eerder in de zwangerschap isschias heb gekregen.
    Nou ik ga nu maar slapen.......... :D
     

Deel Deze Pagina