Mwoah, ik ga een slagje verder... ik vind Gordon namelijk een lekker ding Zou dat nou komen door zijn mooie lach, of zijn ongelooflijk hoge testosteron-gehalte... of mijn hormonen Enfin, ik val wel op dit soort mannen, die weten waar ze voor gaan en waar ze voor staan
Ik vind het ook een geweldig programma. Zelf heb ik ook jaren in de keuken gestaan, maar gelukkig was dat minder extreem dan bij gordon. Die druk van alle gerechten op tijd te keuken uitkrijgen mis ik af en toe nog wel eens! Ik dacht dat Keith zou gaan winnen, nu denk ik dat heather wint, virginia is te onzeker en wisselvallig. Ben blij dat Sara eruit is, wat een bitch was dat...al weten ze het natuurlijk ook wel mooi te filmen!
Jaaa, ik weet het ik weet het Het is uuuuh...... Ik vind het ook een geweldige serie. Alleen jammer dat het herhaling is. Van mij mag er wel weer een nieuwe op de buis komen.
Idd een geweldige serie, dit is een herhaling dus we kijken nu niet, maar als er weer een nieuwe komt, wij kijken weer! Ik weet dus ook al wie er gaat winnen!
al dacht ik ff dat virginia op het laatst zou gaan winnen, werd het toch die andere meid,... ze was ziels gelukkig nu maar weer genieten vh andere programma
wisten jullie trouwens dat die rachel in mei of juni dit jaar dood is gevonden in haar woning. Wij gingen even googlen of heather het restaurant nog had en of ze wat met rachel had maar toen kwamen we er achter dat rachel dus dood is gevonden met een schotwond. Ze zijn de oorzaak nog aan het onderzoeken.
Ohw lekker eng dan van Rachel...Maar ik vind het ook een fantastisch progamma! ondanks dat het een herhalling is kijk ik nog wel eens af en toe en de volgende serie ga ik ook zeker volgen
Hier is een link. http://www.dallasnews.com/sharedcontent ... 243d7.html Als je googled op rachel brown vind je verschillende stukjes. Voor zover ik heb kunnen vinden heeft heather het restaurant nog steeds!
Help Meiden! Ik dacht dat Hell's kitchen al een tijdje was afgelopen. Heb het nooit af kunnen zien. Er is nu toch alleen maar oorlog in de keuken op tv? Waarin Ramsey andere restaurants bezoekt? Wanneer wordt Hells Kitchen dan uitgezonden en op welke zender? Dan ga ik er vast voor zitten.