Gorilla, waar is de glow???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fee90, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephx

Stephx Lid

19 mei 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ja hier ook... Kan het zelf allemaal ook niet meer zien ook.. Elke x maar aan mijn vriend vragen of het er fatsoenlijk uitziet als ik mijn bikini aan heb..
    En mijn buik daar begin ik al niet meer aan, wat een donkere haartjes zeg!

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Zou eigenlijk mn gazon moeten bijhouden. Want dan train ik ook gelijk mn bekkenbodemspieren aangezien ik altijd squads doe bij t maaien.
    Op hoed geluk en dan als ik op bed lig even met een pincetje alle uitsteeksels epileren. Kan er anders niet fatsoenlijk bij. Merk sowieso dat liggend nog het beste lukt met scheren downunder, maar weer zoveel gedoe met doekje eronder leggen en haren die niet gelijk weggespoeld worden.

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Haha, herkenbaar hoor.
    Was hier ook zo.
    Buik een wit dekentje en op benen/armen/oksels bijna niks meer.

Dat je hoofdhaar mooier en voller is, is algemeen bekend volgens mij. Schrik dus ook niet als het straks met "bosjes" uitvalt. Was hier ook zo. Is nu allemaal weer in evenwicht.

Ik heb mijn buik ook nooit geschoren of iets dergelijks. Was na de bevalling ook heel snel weer allemaal verdwenen.

4. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

M'n buik!!!! Ik zit ONDER de donsharen op mijn buik. En vanaf mijn navel naar mijn onderkantje zitten er af en toe dikke zwarte haren tussen... Ik mag ze niet scheren van mijn man omdat ze dan alleen maar erger terugkomen, maar epileren is ook niet fijn! Even accepteren dat ik momenteel geen sexy-onbehaard-bikini-lichaam heb, haha!

[edit] Speciaal voor jullie vermaak... Deze is van een paar dagen geleden in de ochtend. Flits laat fijn zien hoeveel het er zijn! :D Ik word langzaam een beertje!! :D

20150808_101730.jpg

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hahaha ooo sorry. Zo grappig geschreven. En ook super goed want ik denk dat het beste is om dit soort dingen gewoon lekker te lachen.

Verder ben ik geen gorilla maar een bloot wit naaktratje... hier groeien de haren nauwelijks nog. (ja op mn kop wel he)

6. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Hahaha een naaktratje:")

Ik epileer alleen het streepje onder de navel, de rest van de vacht laat ik lekker zitten. Maar zo'n epilator maakt een herrie, lijkt me dus niet fijn voor de baby zo vlakbij. Geweldig delen van die foto toto!

Ik zou nog een zwangerschaps shoot krijgen maar als het zo doorgaat is dat er absoluut 1 met jurk:")

7. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Dat streepje wat bij mannen super sexy kan zijn, maar bij ons totaal niet.

Fee90, ach gewoon doen die blote buik foto! Photoshop kan wonderen verrichten :D

8. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Daarom laat ik het daar beneden waxen sinds een paar jaar ;) Doet wel meer pijn als je zwanger bent trouwens!

Bij mijn oksels en benen merk ik geen verschil, ondanks dat ik vrij veel en donker haar heb.

9. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Hier precies hetzelfde, bij mij is het ook nog zwart en heb officieel meer buikhaar dan mijn vriend haha :p

10. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, en leuk geschreven!

Ik scheer nu dagelijks mijn oksels, eerst om de dag. Ook de benen gaan harder en ja, ook hier een donsje op mijn buik. Scheer het gewoon mee, ik heb er na mijn eerste zwangerschap niet meer en niet donkerder haar aan overgehouden.

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier ook een harige aap :). Overal dons, m'n buik, zelfs een baard! Nou ja houdt me warm van de winter zullen we maar denken ;)

12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    WoW staat me nog wat te wachten dan....
    8.3 nu en op m'n onderbuik al lange blonde baren gespot... M'n man moest lachen,'kan ze zelfs pakken' zei ie....
    Oh my god... En t wordt nog erger dus?
    En ik onthaar al mijn gezicht, oksels, armen (ja echt) boven en onderbenen, haartjes op de teentjes... En nu;
    Moet ook m'n buik en rug? Hahha
    Ps ben van oorsprong geen gorilla hoor, een echte blondine maar houd niet van haar 😂

Deel Deze Pagina