Gothic & Fantasy fairs/beurzen/festival liefhebbers?

Discussie in 'De lounge' gestart door Hellen1971, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wicca..een stroming binnen het paganisme ( paganisme is een verzamelnaam voor de oude natuurreligies) wordt dus gezien als een religie. De meeste pagans ervaren dat ook zo, hoewel ik ook wel mensen ken die het meer bestempelen als een way of life. Voor mij persoonlijk is het beiden ;)

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik ben een fantasy/gothic fan! :D
    Bij mij uit zich dat vooral in boeken en soms muziek.
    Ik ben een aantal jaar geleden naar de Fantasy Fair geweest, toen in het Archeon, en wil elk jaar weer graag gaan, maar er komt elk jaar weer iets tussen... :rolleyes:

Ach ja, misschien volgend jaar, samen met mijn man en kleine meid.

3. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

De moderators zien het als een godsdienst. Van wicca weet ik niet zoveel af,(ok ik zie dat Hellen het uit heeft gelegd ;) )gothic (EGL) is een stijl van kleding uit Japan,geen godsdienst. Asatru wat ik ben is wel een godsdienst; dat is het heidendom van Thor,Odin etc wat we vroeger op school moesten leren. Dat was in heel Nederland de godsdienst voordat het christendom kwam :)

femmy,dank je wel :D

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha, leuk om te zien dat er nog meer liefhebbers zijn!

We gingen elk jaar naar het Wave Gotik Treffen in Leipzig (Omnia trad daar ook altijd op, vier dagen achter elkaar :D), maar dit jaar alweer niet. Het duurt vijf dagen, zo lang kan ik Lena niet missen. WGT is overigens meer muziek georiënteerd en niet op wicca oid, maar het overlapt elkaar natuurlijk wel een beetje....

We gaan wel naar wat kleinere festivalletjes dit jaar, Castlefest lijkt me heel leuk om eens te gaan kijken. Weet iemand of dat, of een ander festival, leuk is met een bijna anderhalf-jarige?

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Op Castlefest is er altijd een kinderhoek waar geschilderd etc. kan worden. Persoonlijk vind ik de Elf Fantasy Fair nog het meest geschikt voor alle leeftijden, gekostumeerd of "in burger". Ik kom er altijd plenty mensen met kleintjes en bugy's tegen. Op wat grindpaadjes na, is er het grootste deel van de paden bij kasteel De Haar wel verhard, hoewel met lekker weer mensen ook graag in het gras neerploffen.

6. LadyDaisy

Ik verheug me al op volgend weekend!
    Ik had gehoord dat James Masters ook komt en dat je op de foto kan gaan met hem.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Klopt..maar ik las al wel op de site dat de foto € 15,- kost en als je hem wilt laten signeren, kost je dat nog eens € 15,- extra. Vind ik wel een beetje geldklopperij...

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nog maar even UP vanwege het naderende EFF weekend...

9. LadyDaisy

Ik ga zondag erheen.
    Kan ik weer niet uitslapen! :)
    Gelukkig is het dan even een papa dag.
    Er wordt bij ons achter een modelboten show gegeven.
    Wie een man of kennis heeft die interesse heeft in model boten: a.s. zondag in Den Bosch in het Paleiskwartier! (achter het station)

Deel Deze Pagina