Wil heel graag jullie mening horen.

Discussion in 'De lounge' started by mamabri, Nov 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou zoals gezegd heel graag jullie mening willen weten, dus gooi ik het hier in de groep :p

Welke trouwjapon zou jij kiezen als je ging trouwen:

Je kan kiezen uit 2 japonnen, de ene vindt je mooi, is ook je smaak en hij staat je mooi en kost tussen de 500 en 1000 euro.

De andere is net iets mooier, is net iets meer je smaak dus en staat je ook heel mooi en kost tussen de 2000 en 2500 euro.

Welke zouden jullie kopen? En wat is hiervan de reden?

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Ik zou voor de goedkoopste gaan. Een bruiloft is al duur genoeg, een bruidsjurk heb je maar 1x aan en je kunt het geld beter aan andere zaken besteden.

Hier heeft hubby een pak gekocht bij C&A van 99 euro en ik heb een jurk laten maken voor 600 euro, helemaal op maat gemaakt. Geen spijt van gehad! :)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

de goedkoopste simpelweg omdat ik 2000-2500 teveel geld vind hoe mooi de jurk ook zou zijn. Heel eerlijk ik ben 4 jaar geleden getrouwd en ik ben nog altijd blij met mijn onder 1000 euro jurk en denk echt dat als ik een net iets andere jurk had gehad dat dat niets had afgedaan aan het gevoel of DE dag.

4. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,673
    1,432
    113
    De eerste om het simpele feit dat ik het prijsverschil wel erg groot vind ;). Voor het verschil in bedrag kun je op een mooie huwelijksreis ofzo, als je nu verder geen mooie kon vinden zou ik voor de dure gaan maar niet als ik een goedkope ook erg mooi zou vinden ;)

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

De tweede. Je trouwt als het goed is maar 1 keer en ik zou geen spijt willen hebbenvan mijn jurk of de gedachten; had ik nou toch maar...

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De dure omdat we het ons kunnen veroorloven en we er niets anders voor zoudem hoeven laten. Zouden we dat niet kunnen, zou ik zonder schroom de goedkopere kiezen.

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik vind het prijs verschil best groot, dus zou denk ik voor nummer 1 gaan. Maar zou ik een groot budget hebben voor de bruiloft en verliefd zijn op nummer twee zou ik daar wel weer voor gaan. Maar vanuit mijn situatie zou het de goedkoopste worden.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

Degene waar je hart van overslaat je trouwjurk is heel bijzonde (zou t moeten zijn) krijg je bepaalde gevoelens / zie je jezelf al helemaal daar staan dan us het JA! Ik zou niet bezuinigen op iets wat de toon qua gevoel zo zet, voel je je echter zo in de goedkopere jurk dan zit het goed!

9. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,867
    9,378
    113
    Gelderland
    Mezelf kennende zou ik die mooiere willen. Je trouwt maar 1 keer als het goed is ;)

10. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Moest ik het geld hebben ga ik voor de duurste omdat het uiteindelijk wel een super speciale dag moet worden. Maar moest ik het geld niet hebben zou ik me zeker blij stellen met die goedkopere.

11. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ligt eraan of je het geld hebt.. ik heb zelf een jurk van 2000 euro gekocht, maar wij hadden het geld ervoor. Als je je net zo fijn voelt in de eerste, zou ii daarvoor gaan. Als je het gevoel hebt dat je er spijt van gaat krijgen en je hebt het geld, zou ik voor de 2e gaan. Succes!

12. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Geen idee. Ik heb helemaal 0,0 met trouwjurken/bruiloften e.d.
    Als ik ooit nog eens ga trouwen zou ik het het liefst even tussendoor doen zonder poespas.

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Ik zou de mooiste nemen, als het budgettechnisch kan.

14. ecl

ecl Niet meer actief

Als het budget het toelaat, je hart volgen!
    Ben wel heel benieuwd naar deze jurken......foto:D;)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Haha nee daar vraag ik het niet voor ;) Ik ben al jaren getrouwd. Ik ben met het idee aan het spelen om een budget bruidswinkel te beginnen......... Vandaar mijn vraag.

De bruidsjurken koop ik op uit faillisementen, overschotten, Ze zijn allen nieuw en van goede bekende merken. Dus de jurken kosten normaal gesproken ongeveer tussen de 1600 en 2500 euro, maar gaan dan bij mij tussen de 500 en 1000 euro kosten.

En ik wilde hier eens polssen of hier vraag naar zou zijn :p

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja als je het kan betalen?? dan natuurlijk de dure:D

Mij persoonlijk zegt het niks. Ik zal nooit in een jurk trouwen. Vind het zonde van het geld ook, ik denk dat wij binnenkort zo trouwen en een weekendje met de kindjes weggaan.

Oke aan mij heb je ook niks, maar als je genoeg geld hebt, zeker voor de dure gaan;)

17. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    De tweede zou voor mij niet eens een optie zijn geweest, vond €2000,- toch wel echt de max en eigenlijk nog te gek. Gelukkig had ik geluk en was mijn jurk minder dan de helft.
    Overigens was mijn trouwdag geweldig, maar valt het nu toch wel een beetje in het niets naast de geboorten van de kinderen. Het is heel cliché, maar dat zijn toch wel de mooiste dagen van mijn leven.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

bedankt voor de reacties tot nu toe, degene die dit berichtje lezen, lees nog even berichtje 15 ;)

19. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ik zou voor de goedkopere versie gaan.. ja je trouwt maar 1x maar ik ben geen type wat het geld over de balk smijt voor 1x een mooie jurk dragen van 2000 euro!!!

Ik heb gekozen voor een jurk uit een galawinkel hadden wel het geld maar met een uk op komst toen zijn we nagegaan wat onze prioriteiten waren en eerlijk ik vond hem helemaal te gek alleen was deze 159 euro... mijn hobby voor ons trouwen was dan ook proberen om binnen een budget te blijven... had alle tijd en ruimte van de wereld dus veel onderhandeld en alles bekeken...

20. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    ik heb een vriendin die eerst voor goedkoper koos. toen de dag naderde had ze zo'n spijt... dat ze uiteindelijk toch de duurdere heeft extra heeft gekocht.. (super breed hadden ze het niet) tja.. dus ik zeg pak degene waar je hart sneller van gaat kloppen.

Share This Page