Zoals de titel al zegt draag je goud , zilver of een mix van beiden sieraden? Ik draag altijd goud , eigenlijk alles wat ik heb , heb ik gekregen een heeft emotionele waarden. Maar ik ben er een beetje op uit gekeken eigenlijk draag al zo lang goud. Maar helemaal af doen kan ik ook niet
Ik heb met name gouden sieraden, die zijn van m'n moeder geweest, maar zelf vind ik zilver mooier. Ik draag het dus allebei, maar momenteel draag ik weinig sieraden, die kleine man van me trekt overal aan en zou het zonde vinden als het stuk gaat.
Ik ben allergisch voor vrijwel alles behalve goud. Zelfs zilver wordt groen en slaat uit. Ik krijg er uitslag van en alles gaat jeuken. Alleen goud kan ik verdragen - wat een behoorlijk prijzige hobby is. Daarom heb ik bijna altijd wel ergens eczeem; "chirurgisch staal/nikkelvrije" oorbellen Daarbij jeukt het nog nét niet mijn oorlellen uit (oké, soms wel). Goud had gewoon wat minder duur moeten zijn!!!
Ik heb 1 geelgouden ketting/hanger met enotionele waarde en die draag ik permanent. Maar mijn eigen voorkeur is witgoud/zilver. Mijn trouwring en verlovingsring zijn dan ook witgoud.
Ik draag bijna nooit sieraden maar als ik het draag, dan is het silver. Vind goud (bij mezelf i.i.g) spuuglelijk staan.
Ik draag voornamelijk zilver (oorbellen/armband/ketting), alleen mijn trouwring is witgoud wat het dan eigenlijk een mix maakt. In vind zelf geelgoud geen mooie kleur daarom draag ik het niet en heb ik gekozen voor een witgouden trouwring.
Meestal zilver. Mijn kettinkje is witgoud. Ik vind geelgoud en roségoud ook mooi, als het maar bij je huid staat.
Geelgoud vind ik bij mezelf helemaal niet mooi. Staat ordinair bij mij whaha. Ben ik net zo'n blonde ghetto chick
Onze trouwringen zijn zilver. Verder een zilveren armbandje bij speciale gelegenheden. Op m'n werk mag ik m toch niet om.
Oh door elkaar eigenlijk, al combineer ik wel zilver met witgoud en goud met goud. Daarom is mijn trouwring goud/witgoud Ik heb heel veel erfstukken van mijn oma en overgrootmoeder en die zijn eigenlijk allemaal goud.
Alleen mijn trouwring is een mix van geelgoud en witgoud, verder draag ik alleen maar zilver. Vind dat veel mooier als goud.