ik draag voornamelijk zilver. alleen mijn trouwring is van wit goud en rose goud. geel goud vind ik niet mooi
Witgoud en zilverkleurige sieraden hebben de voorkeur. Heb 1 gouden ring van mijn overleden moeder die ik altijd draag maar dat is niet echt een zelfgekozen sieraad. Heb maar mix gestemd
Voordat ik getrouwd was altijd zilver en eventueel parels en frummelarmbandjes. Nu ik getrouwd ben enkel gouden sieraden (bruidsschat)
Enige sieraad die ik draag is mijn trouwring, en die is van staal (met een 1.5mm breed gouden randje. De sieraden die ik verder heb (en eigenlijk dus niet draag), zijn allemaal van zilver. Vind goud niet mooi.
Ik draag alleen zilver. Of staal. Goud vond ik niet mooi bij mij staan. Ik vind mijn huid daar te wit voor. Al mijn sieraden op 1 na zijn van zilver. Mijn trouwring is van staal
Ik droeg altijd zilver maar we hebben de trouwringen uitgezocht en dat is een mix van witgoud en roodgoud. Nu voor mijn 30 verjaardag krijg ik een roodgouden ring ter gelegenheid van de geboorte van mijn dochter met haar naam erin, super mooi! Nooit gedacht dat ik goud zou gaan dragen maar roodgoud en witgoud is een prachtige combinatie.
Een mix van de verschillende goud kleuren. Zilver droeg ik alleen als puber en klein meisje, vind ik toch niet zo bijzonder. Qua kleur vind ik witgoud/zilver juist verschrikkelijk lelijk staan bij een hele blanke huid, grappig omdat ik hier lees dat een paar mensen juist geelgoud lelijk vinden bij een hele witte huid.
Ik denk dat het niet alleen te maken heeft met de huidskleur, maar ook (vooral) de haarkleur... Als je heel wit bent met rood haar vind ik het toch héél anders dan wit met bruin haar.
Ik draag echt van alles, zilver, goud, bling bling of vintage. Ik heb echt geluk dat ik nergens uitslag van krijg. Maar ja sieraden veezamelen is mijn grootste hobby en ook mijn werk. Vroeger vond ik goud niet mooi, maar sinds ik vintage sieraden ineens draag vind ik het toch wel leuk. Echt goud heb ik niet veel, meer zilver of wit goud.