(ik hoop dat ie nog niet bestaat, heb de zoekfunctie gebruikt maar niks gevonden) Titel zegt het al; wat is jullie favo Wii spel? Wij hebben er gisteren één aangeschaft, plus Wii Sports & Wii Sports Resort. (en ook Avatar; the game. maar die vind ik eigenlijk niet zo leuk) Ik amuseer me er kostelijk mee. Maar wat vinden jullie nou echt leuke spellen? En kun je ook misschien een beetje uitleg over je favo spel geven? Liefs!
Wij hebben de Wii te leen van mijn zusje. Wii Sport vinden wij leuk om te doen. Vooral het bowlen... Vriendlief durft niet meer tegen mij te bowlen, want hij verliest steeds! Ik weet namelijk heel veel strikes achter elkaar te gooien. Het nadeel is dat je er zo'n spierpijn van in je arm krijgt.
pff dat is best moeilijk... want er zijn zoveel leuke spellen.. haha zo doen wij nog regelmatig mariokart..blijft gewoon een geweldig leuk spel zowel voor de kleine man als voor onszelf... supermario hebben we met sinterklaas gegeven, ook een super spel, heel wat uurtjes gespeeld ook, echte klasieker maar 2 x zo leuk als op de oude nintendo omdat je dus ook met max 4 tegelijk in 1 veld kunt spelen erg grappig myn zoontje is verder helemaal verslaafd aan need 4speed achtige spellen, als het maar raced, botst.. heb laatst wall-e gekocht, best een moeilijk spelletje maar wel ontzettend mooi en leuk gemaakt.. heel veel werelden dus da is wel een spel waar je even mee bezig bent en de mannen hier spelen voornamelijk voetbal spellen... raving rabbits is ook echt een grappig spel, ziet er kinderachtig uit maar het is echt een super grappig spel..ook voor ouderen..je moet maar eens op youtube kijken onder wii spelletjes, daar zie je veel filmpjes staan met trailers.. dan zie je ook meteen hoe zo'n spel werkt en of het je leuk lijkt..doe ik ook altijd voor we er 1 kopen
Hier met stipt op nummer 1: Guitar Hero! Voor de rest vind ik de wii-sport/balance board ook erg leuk! We hebben nog wel meer spellen, maar die spelen we eigenlijk nooit hahaha
Ik heb zoveel wii-spellen en favorieten, maar op dit moment is dat toch Zelda (twilight princess) , vind die spanningen en geluiden geweldig(leuk als je iets te gevoelig bent..) Soms super eng maar vind dat juist leuk. Ik speel dan ook het liefst in de avond, ik heb ook een groot flatscreen tv en net een nieuwe dolby surround dus dan word dan lijkt het net egt of je in dat spel zit De wii fit plus trouwens een goede nummero 2
Haha toen wij de wii spelcomputer net hadden (paar jaar terug) kon ik eigenlijk precies hetzelfde bericht als jou typen.. Het bowlen vind ik nu nog geweldig hoor en ik blijf het beste!! Mijn record allemaal strikes en 1 spare..
Hier wordt eigenlijk ook alleen nog maar Guitar Hero gespeeld, rest vind ik niet zoveel aan.. GuitarHero 5 en Legends of Rock zijn leuker dan World Tour, want die is qua niveau wat makkelijker (al kom ik bij allemaal niet verder dan medium )
Ik wil zo graag Mario hebben he! haha zo leuk lekker ouderwets, maar lijkt me geweldig! Wii fit wil ik ook nog eens hebben, vind hem alleen erg duur! Maar wat ik nu het leukste vind is het spelletje die er bij ons gratis bij zat haha met een tankje rijden en allemaal van die simpele spelletjes! Erg leuk!
Bij mij is Super Mario bros toch echt de favoriet! Wij hebben mario party, mario kart en hoe verrassend Mario Galaxy. WII Sports, Dora en Diego en De prinses en de kikker (voor mijn dochter) hoewel zij ook de mario-spellen het leukste vind om te doen.
Ik vind mario Kart ook erg leuk en de gewone Mario WII hebben we al heel wat uurtjes gespeeld . We hebben nu iets van Mario en Sonic Olympische spelen, vind ik iets saaier.
Wii Sports Resort, Mario Kart en de Wii Fit! Zondag krijg ik van mijn man en Joey het spel Mario Bros voor mijn verjaardag!
Mario Kart en Mario Bros zijn echt superleuk. Vooral om samen te spelen. Raving Rabbits is ook een aanrader. Wij hebben ook nog Wii Sing, dat is ook leuk, vooral met vrienden en de nodige borrels erbij!
Wario Ware-Smooth Wooves is erg leuk! Zijn allemaal kleine opdrachtjes die je moet doen. Verder speelde ik veel Mario Galaxy. Heb er nu al een jaar niet meer op gespeeld, geen tijd meer voor.
Ik vond Ratatouille heel leuk; je moet allemaal opdrachten doen en door de keukens / riolen je weg vinden. Lijkt kinderachtig maar voor volwassenen best moeilijk...hihi
Guitar Hero is erg leuk! En Mario kart kun je ook heeeeel lang zoet mee zijn Verder vind ik ook Zelda een mooi spel, en Wii fit is ook leuk, vooral de balance spelletjes
haha wij hebben hem ook en wat je zegt klopt ook, lijkt makkelijker dan het is. maar dat vind ik met meer spelletjes... o.a ook wall-e... die is vrij pittig...