Heeft iemand de nieuwe agenda van TNT al gezien?? De agenda die je gratis krijgt bij drie vellen december zegels! Ik heb net effe gezocht, maar kon nog niks vinden!
Vaak komt het half november, in de winkels te hangen, want je kan over een paar weken (denk 2 ofzo) al weer december zegels kopen..
Je bedoeld de Thuisagenda 2011? Nee, ook nog niets gezien.. Ik heb hem ook van Blond.. Ben benieuwd wat het nu is.
Ik geloof dat je december zegels van af half november kan krijgen, dan mag je ze ook gebruiken om te verzenden.. Tot een 5 of 6 januari!
Wij hebben nog niks binnen gehad hierover in de winkel (hebben een kleine tnt afdeling bij de winkel), mocht ik wat binnen hebben dan kom ik het wel melden
Je kan ze het hele jaar door gebruiken, maar dan moet je wel nog wat bijplakken aan postzegels tot je aan het normale tarief zit.
Thuisagenda die je bij 3 velletjes december zegels krijgt is dit jaar van PIP studio! Vind deze zelf heel leuk, maar volgens andere collega's vinden ze deze te druk. Vanaf 23 november verkrijgbaar!
Cooooooollll!!! Dan moet ik deze dus scoren En snel ook, vorig jaar viste ik achter het net Voor thuis-agenda want ik heb zelf de taarten-agenda gekocht
hoi meiden, stomme vraag, vaak ga ik als ik een aanbieding zie staan bij de kruidvat maandagmiddag na mijn werk al snel. Meestal staan de aanbieding dan al in de schappen en kassa verwerkt. Nu zijn deze zegels met agenda natuurlijk geen officiele aanbieding. Zou het nut hebben morgenmiddag al te gaan?? (wil de agenda erg graag ) Groetjes Milo