Ws zal dit heel stom overkomen haha Wij krijgen deze week nieuwe matrassen we hebben een bed van 180cm breed dus straks liggen we beiden op een eigen matras . nu had ik bedacht als we er nou een topdekmatras opleggen zal je dan alsnog merken dat er halverwege een spleet tussen zit ? en zou het wel passen als je een topdekmatras zoals die van de hema ( HEMA) ) erom heen doet ? enne mensen die zo'n groot bed hebben gebruiken jullie 2pers. dekbed of alle2 1persoons ?
Wij hebben ook 2 losse matrassen met een topmatras. Dit helpt ook tegen het verschuiven. Je voelt het wel iets. maar je hebt ook zo. t-stuk die doe je er tussen en dan voel je ook geen overgang. Ik zou wel een topmatras doen het helpt wel. Ons bed is 1.60 dus wel kleiner dan die van jou. Wij hebben een dekbed. Ik zou dan wel een litz-jumeau dekbed halen als ik jou was of 2 losse maar ik lig veel lekkerder onder 1 deken met mijn mannetje
Ligt eraan hoe dik het topdekmatras is maar iha merk je het niet heel erg, tenzij je ieder een ander matras hebt (ik heb bijv een zachter matras dan mijn man). Wij hebben ieder een 2 persoons dekbed, maar dat komt gewoon omdat ik nogal draai snachts en dan lig ik onder een 1 persoons zo snel bloot (al lig ik nu ik zwanger ben vaker zonder dan met deken...) De meeste mensen hebben of een lits-jumeaux of ieder een 1 persoons
okeej bedankt Wij heben nu nog n matras van 140 en 1 2persoonsdekbed maar elke nacht strijd om de deken :S en toen we net bij elkaar waren , 9 jaar geleden hadden we nog teveel aan een 1persoonsbed hahaha
Wij hebben ook een bed van 180 breed en wij hebben ieder een eigen 1persoons dekbed erop liggen. Topmatras durf ik niets over te zeggen. Wel heerlijk hoor zo'n breed bed.
Toen ik het schreef had ik al twijfels. Dus bedankt voor het bij spijkeren van mijn taal. Zp is niet alleen leuk maar ook educatief Het was dan ook serieus bedoeld van mij. Ik heb wel vaker taalfouten.
hihi dat geeft toch niet ! ik heb dat ook vaak hoor anders even googlen als je niet weet hoe je iets schrijft ! errug handig