In W'veen vind ik dat er veel kleine winkelcentra zijn, maar niet echt 1. Ja bij de passage geloof ik, maar t is echt 'dorps'. Dat zou ik nu wel missen, een 'stad' al zou ik nu weer in een dorp gaan wonen. Maar het fijne met dorpjes vind ik de rustige woonwijken en de groene omgeving.
Ja, Bodegraven heeft een leuk zwembad. Zelf houd ik niet van zwemmen, dus voor mezelf kan het me weinig schelen dat we geen buitenzwembad hebben, maar voor de kinderen in Woerden vind ik het wel slecht dat ze dus niet eens hier in de stad kunnen gaan zwemmen als het 30 graden is... Maar goed, compleet off-topic. Sorry TS!
Ze zijn aan t bouwen toch? Ik ben benieuwd of de winkeliers mee willen, ik hoorde dat het te duur is voor ze. En dan dat gedoe met die weekmarkt verplaatsing nog. Maar de hefbrug schiet op gelukkig
Klopt heel veel kleine idd, mij valt het niet eens zo op (woon er al 29 jaar) en vind het wel handig dat waar je ook zit er wel wat winkels zitten maar ik hoor het idd van iedereen Ik ga meestal om te shoppen naar Gouda,Alphen of Zoetermeer.
Ik kwam er vroeger heeeel vaak woonde er vlakbij. Heb er ook op school gezeten. Maar dat is idd wel handig, waar je ook woont heb je winkels.
De hefbrug wordt gerenoveerd. Is afgesloten van 2 april tot september ofzo. Welke malloot dat uitgevonden heeft... Irritant! Mosterd
Ja ik weet dat ie afgesloten en ingepakt is.. Maar wist niet wat er mee ging gebeuren. Mn dochter wilt x met t pondje haha
ik heb 15 jaar in gouda, goverwelle gewoond. Staat bekend als goede wijk, veel beter dan korte akkeren. Het was verschrikkelijk. Was zo blij toen we op mn 18e verhuisden naar een stad 30 kilometer verder. Zou er nooit van mn leven meer willen wonen...
TS korte akkeren zou ik zelf geen prettige wijk vinden om te wonen. Er staan op sommige plaatsen van de wijk wel mooie huizen maar ik vind het echt ja hoe zal ik t zeggen...een tokkie-wijk. Beter Goverwelle of Bloemendaal
Het is niet voor mezelf hoor haha, ik woon prima in mn dorpie .. Ben voor een ander, benieuwd naar de meningen over die wijk omdat ik er nog niet veel goeds over had gehoord, vandaar!
Dat zegt ze ook niet, ze zegt dat je in een tokkie wijk woont. Daar ben ik het mee eens Oosterwei is nog erger, vooral in de zomer vond ik altijd.