Ik woon sinds 2 jaar in Korte Akkeren en ik heb hier nog nooit problemen gehad, maar het verschilt bijna per straat denk ik. Mijn straat bestaat vooral uit gezinnen en oudere mensen, heel rustig en gezellig. Het zijn allemaal goed onderhouden koopwoningen en er is leuk onderling contact. Het stuk tussen de Herenstraat en de Vorstmanstraat spreek mij bijvoorbeeld wat minder aan, meer rotzooi en mensen die rondhangen enzo. Ga gewoon eens kijken zou ik zeggen, dan zie je vanzelf of de straat/omgeving bij je past Zelfde geldt trouwens voor de Vogelbuurt (Karakietstraat enzo), het scheelt echt per straat hoe volks/netjes/gezellig/rommelig enz het is.
Hallo allemaal, Wij wonen in de Kadebuurt, dit is echt een hele leuke gezellige buurt vlakbij het centrum en scholen! Er wonen superveel kindjes. Het is ook een hele nette buurt. En het allerleukste: ons huis staat te koop omdat we iets groters zoeken. Waarschijnlijk als we dit huis verkopen gaan we maar een paar straten verderop wonen omdat de buurt zo leuk is. Dus voor wie een huis zoekt in Gouda dit is de link: Huis te koop: Cornelis Ketelstraat 44 b 2806 SM Gouda [funda]
Goudje, ziet er leuk uit je huisje! Maar ik vrees dat het voor ons ook te klein is! Ben al heel erg blij met een tuin (hebben nu een balkon van 1.50x2.00) Maar meer bergruimte (lees zolder) is ook wel erg fijn.
Goudje, mooi huis! Uit ervaring weet ik dat parketen in die straat echt drama is, dat vind ik wel een nadeel!
sorry over de opmerking van de schietpartij. Ik woon om de hoek van het ridderhof en moet eerlijk zeggen dat ik er nog dagelijks kom en de nare sfeer helemaal weg is.