Ik zit gtst te kijken en dacht al wat is dat irritante geluid maar nu met de begin tune klopt het echt niet? Horen jullie dat ook of is mijn tv aan het eind van zijn latijn?
Hier ook hoor, vet irritant.. ik heb net een nieuwe dure tv, dus kneep m wel ff. Veel kijkplezier iedereen!
Idd digitenne! Haha Wa ik hoor, tja. Het lijkt wel verdraaid maar dan alleen de muziek, de stemmen zijn wel goed. Scheelt iig dat het dus zo te horen niet aan onze tv ligt, dat scheelt weer.
Geheel RTL is vals vandaag, las net op viva-forum dat men zich afvroeg of RTL een nieuwe tune had gekregen, een valse wel te verstaan. Schijnt bij iedereen zo te zijn dus. Ik kan de hele dag al geen TV kijken, Ziggo ligt eruit. Gelukkig heb ik geen internet meer van Ziggo.
Hier precies hetzelfde, ook net een nieuwe tv en dacht echt........ wat is dit nou weer. Wij zitten bij Online, dus kastje op nieuw op laten starten in reclame maar hielp niet. Op andere zenders geen last. Maar wel onwijs irritant!!!
De kleine had de zapper gehad dus ik dacht dat het daar aan lag, tv en alles helemaal uit gezet en idd alleen op rtl4. Wij hebben volgens mij ook digitenne maar dan via online.
Hier ook, alsof er een valse plaat meedraaide. Stemmen trouwens ook verdraaid, dan weer hoog en dan weer laag... hier ook digitenne