mensen dit zijn de beste streams! http://www.nowlive.eu/stream/alles.html 4 camera's tegelijk en apart regelbaar qua geluid. de streams van de 10 site zijn echt 10 keer niks met reclames e.d.
het is bij mij al zo erg, dat mijn vriend vanochtend vroeg thuis kwam de streams heeft aangezet voor me en een briefje op mijn toetsenbord. schat ik heb de streams vast aangezet en als we gegeten hebben ofzo zeg ik, ik ga ff bij mn andere vrienden kijken hahahaha verwaarloos mijn mannetje helemaal. gelukkig heeft hij een eigen verslaving, namelijk playstation
haha, gezellige boel dus bij jullie? Wel lief dat hij ze vast aanzet voor je. Kanje het iig niet vergeten
haha, gezellige boel dus bij jullie? Wel lief dat hij ze vast aanzet voor je. Kanje het iig niet vergeten
Ik moest me vanavond wel erg irriteren aan Erik, kan er niks aan doen, maar vind hem echt een meeloper met Huub...blehhhh.
ik heb het een tijdje niet gevolgd,gisteren weer een keer gekeken.willen jullie me weer even op de hoogte brengen? wie is die lieke? en waar is sylvia?
Vraagje aan alle verslaafden: Ik zie het eigenlijk nooit, maar nu heb ik net een klein stukje gezien. Ik zag die huub vreselijk doen tegen die jongen brian. Het leek echt heel flauw. Maar wie nu eigenlijk echt vervelend van die twee. Gewoon nieuwsgierig, want er zit natuurlijk altijd een verhaal achter deze ruzie. Heeft brian het verdiend, of is huub gewoon een heel vervelend mannetje?
Lieke is de schoonmaakster en vriendinnetje van Huub... Syvia zit er gewoon nog in hoor... ja ik ben verslaafd
2 families op bezoek, o.a. de kinderen van natasia. Zit ze zelf in de villa om af te vallen en ze propt de kinderen van alles naar binnen.Het meisje is toch al niet dun. Wel grappig om te zien