hahahahaha, ja, Jaap is echt erg! Moet altijd wel heel erg om hem lachen, maar je zal maar met hem in 1 huis leven, moet er niet aan denken
Die aflevering dat hij ging overgeven vond ik echt walgelijk, als ik er nog aan denk word ik nog misselijk. Wat een viezerik, en dat dat allemaal maar mag :
@noura Mijn oudste is bijna 12 jaar, en nee ik wil niet dat ze zich gaat gedragen als Amanda. Maar ik heb wel in de hand waar ze naar kijkt, ook al ben ik boven oid. Waarom?....ze vraagt me of ze ergens naar mag kijken. Maar ik denk trouwens niet dat ze zich als Amanda zal gaan gedragen als ze de Gouden Kooi zou kijken, maar dat terzijde! PS: ik vind het ook lollig om te kijken
Denk dat ze bij Talpa wel blij zijn met rans-Jaap, mensen praten erover en door hem gebeurt er altijd wel wat. Maar die kots-aflevering was inderdaad te walgelijk! Had toen ook net gegeten, ging zelf bijna kotsen, bah!
ik geloof ook niet dat mijn kinderen zich zo zouden gaan gedragen, althans ik mag toch hopen van niet. en hier weten ze ook wat de regels zijn, maar mijn zoon is nu een beginnende puber, en is af en toe behoorlijk zijn grenzen aan het verkennen. en als je hoort van hem hoe veel kinderen dus wel de gouden kooi kijken bij hem op school (2 vwo) dan houd ik mijn hart wel eens vast hoor. maar goed het blijft een maf programma, en die jaap is echt goor en irritant. maar dat is de bedoeling. trouwens palma is ook een vreemd mens hoor
Jjaaahhh bah ik had dat gekots ook gezien! Ging er in rollen de dag erna en gooide t over de schoonmaakster heen ofzo? Ik werd echt zelf ontzettend misselijk! Nog als ik er aan denk! Bahbah,dat er dat soort mensen bestaan he
tja het is een spel ! ik volg het al vanaf dag 1 kan er vaak nog steeds om lachen maar het gaat wel steeds verder.. nou vind ik dat wel lachen maar kan goed geloven dat als je kiddies hebt je dit niet zo geschikt vind ! het is een voorbeeld van hoe het echt niet moet... maar sinds ze daar zo extreem doen zijn ze wel zo popie geworden in nl dat ze echt zo nog wel ff door zullen gaan !
Volgens mij komt die uitzendingen van de gouden kooi gewoon s avonds hoor....ik heb net even in de Tv gids gekeken en de compilatie van de gouden kooi komt om 23.10 s avonds. Wel wat laat natuurlijk want neem aan dat je dan niet meer staat te strijken hihihi! Ik kijk er ook graag naar maar vind het soms echt te ver gaan hoor! Hoop eigenlijk niet dat het van de buis word gehaald! Liefs Cynthia
ik vind het echt geweldig om te zien haha maar ik zelf zou er echt nooit ingaan he. wat jaap doet is inderdaad zwaar irri en zelf ziek maar hij weet wel wat de bedoeling van het spel is. door zich zo te gedragen gaan er vanzelf bewoners weg omdat ze niet meer tegen zijn gedrag kunnen en dat is nou net de bedoeling. lieke is stiekem en die mag er van mij zo snel mogelijk uit. ik kijk snachts rond 12 uur naar het programma en als ik het zo laat niet kan zien kijk ik om 19.30 net voor gtst