Weet je wat ik denk? Dat Jaap Dennis vanavond gaat redden... maar het wordt gewoon hoog tijd dat die Nadia verdwijnt...
Nou dat zal wel heel dom zijn van Jaap. Als Dennis er uit word gestemd en 3 dagen erna Nadia weggaat (wat ze zij) dan kunne ze daarna Jaap naar huis sturen.. zodat er maar 4 overblijven.. en dan moet de kijker denk ik beslissen.
Dat denk ik ook, jaap doet alles voor de show. zowel dennis als nadia zeggen dat ze elkaar weg gaan stemmen. Ik heb nu de streamer aan en hoor huub hele nare dingen zegen over dennis verdient de doodstraf en vergassen, echt verschrikkelijk.
jaap ziet dennis als zijn dekking dus ik twijfel of hij hem laat gaan ! snap ik ook wel want dan hebben de andere hem er ook zo uit ! het gaat nu beginnen ... spannend ! maar duurt zo lang he !
Heej, Hier nog een verslaafde... Jullie kijken naar de streams, lees ik? Hmm, ik niet, maar ik lees het hier vast wel van jullie als er wat gebeurd! Liefs Jenna
De ontslagronde begint, huub stemt dennis weg, lieke ook dan is nadia aan de beurt en stemt dennis ook weg. Dennis flipt hem en slaat een camera kapot, hij zegt jullie stemmen mij niet weg nu wordt ik vervangen want ik wordt er er uit gezet voor fisiek geweld. Heeftig, hij had moeten wachten want jaap wou hem er in houden maar dat is nu over. Ik hou jullie op de hoogte, groetjes conny
ja dennis heeft een uur om zijn koffers te pakken, morgen wordt met de overige bewoners gesproken over de gevolgen hier van en of er inderdaad een nieuwe miljonair komt. Dag dennis...........
WAAAAATT? Ligt die gast er echt uit? Hahaha! Ik hoorde Selena vanavond al zeggen, dat zij Nadia ff flink ging pakken als Dennis eruit zou gaan. Zoiets...? Eindelijk weer een beetje ontwikkeling!
hij is er niet uitgestemd, de ontslagronde is niet afgemaakt, halve weggen flipte hij en heeft een camera gesloopt met een stoel, hij moet er uit voor fisiek geweld.
jep het was eindelijk weer eens lekker actie in huis en die dennis zal ik niet missen hoor die viel niet op ik ben al vroeg uit bed omdat ik wou kijken of hij echt weg is ! heb het allemaal wel gezien alleen niet het echte weggaan dus ik dacht ik kijk maar ff zou het echter wel stom vinden als er een nieuwe zou komen hoor ! dan kan iedereen dit wel elke keer gaan doen .... maar goed van hem zijn we af ... nu die stomme nadia nog !
slimme actie van Dennis, maar ik vraag me af of er wel een nieuwe speler komt aangezien het volgende maand stopt.
Ik geloof vorige week....was er in het nieuws dat het programma niet van de buis wordt gehaald. RTL5 gaat er toch me door.