Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wie heeft er iets gehoord over de brief en de gevolgen van het vertrek van Dennis?

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nee niks meer van gezien of gehoord of er toch nog vervanging komt voor dennix
    zal vast weer zo iets zijn waar je nix meer van hoort en wat "achter" is geregeld ....
    en ik hoorde idd (volgensmij huub) zeggen je hebt een aanbod van TMF ! maar daar gaf ze geen reactie op...
    zou dus kunnen maar ik hoop het niet hoor zie je ze straks daar nog ha ha
    en een pratende nadia is al erg .... laat staan een zingende hihihihihihihi ;)

3. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hallo ,

Ik las ergens dat ze blijft maar of het zo is geen idee.

Van mij mag ze weg en dan door naar de psycholoog dat mens spoort echt niet en Dennis ja ik denk eerlijk gezegd dat het geen kwade jongen is en dat hij echt van haar hield maar ze heeft hem helemaal de kop gek gemaakt.
    Nadia heeft alles gedaan wat ze wou en hij liet het maar toe omdat hij zoveel van haar houdt en is daardoor in het kwade dacht ligt komen te staan.

Had liever Nadia zien gaan dan dennis

Hij is beter af zonder haar.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik vond dennis niet zo kwaad maar meer saai en geen eigen mening hebben ... soort van schoothondje van Nadia en dom dat hij in haar nep gejank trapte de hele tijd ...
    maar goed als je er woont zie je het denk ik zelf heel anders !

ben wel blij dat dat vieze smak smak zoenen van hun weg is brrrrr dan zette ik het geluid gewoon uit hier .. heb niet veel dingen die anders zijn nu ik zwanger ben maar hun gespak daar werd ik dus echt letterlijk misselijk van ..... :confused: :D

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    maar die regel is dus nog niet zo lang van kracht dat als je iets opzettelijk sloopt je eruit moet? Aangezien Brian nogal wat dingen daar kapot heeft gemaakt (oa glazen deuren). Is die regel nadien ingevoerd?

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik dacht dat die regel alleen voor fysiek geweld telde ..... heb ook gelezen dat huub dat ook heeft gezegd maarja daar zijn de regels om de dag weer anders he !
    raar dat ze nog nix weten en dat je ze er ook niet meer over hoort ! zal dus wel meevallen denk ik

ohohoh ik hoop dat nadia weg gaat
    amanda smeekt haar om te blijven tot haar verjaardag over 2 weken ..........
    nee nee nee nee nee aub niet !

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Emma je houdt ons goed op de hoogte.

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    en is er al meer nieuws?

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ik lees net op de site van 10 dat ze haar 24 uur helemaal nog niet heeeeeeeft aangevraagd !
    ai ai ai
    er is dus nog nix zeker .. ze is er wel met amanda en brain over aan het praten maar ze twijfelt omdat amanda haar niet kwijt wil
    Brain ziet haar volgensmij liever gaan en probeert amanda om te lullen om haar wel die 24 uur aan te laten vragen omdat ze niet gelukkig is.... ja ja brian zeker.... brain is het beu dat ze zo vaak woorden hebben over haar de laatste dagen !

tja ik denk echt dat ze het weer om de aandacht zit te doen die nadia want wat moet ze nu zonder de camera's om haar heen ......

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    pffff ik word moe van dat mens! Laar haar maar lekker oppleuren!

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    hahaahahh inderdaad!

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik lees net dit op de site van 10:

Amanda en Brian hebben zich verplaatst naar de Private Room en uiteraard hebben ze het over Nadia. De 19-jarige wil Dennis uitnodigen om haar vriendin gerust te stellen. “Ik vind het zonde van je contactpunten”, aldus Brian. “Je gaat geen speler uitnodigen die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat er een nieuwe speler bij komt”, zegt de Antilliaan.

Ze weten daar dus ook nog steeds niets, vermoed ik.

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jah Nadia gaat er eindelijk uit, als ze het echt meende tenminste...

14. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Ik zie nou net op Nowlive dat Dennis er al is? :O

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja hij zit in het kantoor met nadia te praten, de andere mogen er niet naartoe...

16. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hij is gek dat hij zich daar ook nog voor laat gebruiken!
    Liefs, mussie

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
  18. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Die gozer is niet wijs joh.
    Nadia al helemaal niet trouwens.
    Niet getreurd .. opgepleurd

19. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ze heeft haar 24 uur aangevraagd, ze zeggen dat dennis is geweest maar niemand heeft hem gezien er is alleen een foto te zien op villa vandaag maar dat kan net zo goed een oudere foto zijn.

De geruchten op het tien forum zijn dat ze misschien al een kindje heeft, ze heeft het inderdaad wel eens over een eerdere zwangerschap gehad. Maar ja het zijn geruchten, dus niemand weet wat er werkelijk aan de hand is, nadia zwijgt nog steeds wat er werkelijk speeld.

Ze is nu in ieder geval echt afscheid aan het nemen en zoals ik het nu hoor gaat ze morgen echt weg, maar ja nadia is nadia dus ik geloof het pas als ze morgen de poort uitloopt.

20. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja eerst zien dat ze de poort uit is, dan pas ga ik het geloven! Ik wil haar wel een duwtje komen geven hoor, geen probleem :)

Deel Deze Pagina