nee niks meer van gezien of gehoord of er toch nog vervanging komt voor dennix zal vast weer zo iets zijn waar je nix meer van hoort en wat "achter" is geregeld .... en ik hoorde idd (volgensmij huub) zeggen je hebt een aanbod van TMF ! maar daar gaf ze geen reactie op... zou dus kunnen maar ik hoop het niet hoor zie je ze straks daar nog ha ha en een pratende nadia is al erg .... laat staan een zingende hihihihihihihi
Hallo , Ik las ergens dat ze blijft maar of het zo is geen idee. Van mij mag ze weg en dan door naar de psycholoog dat mens spoort echt niet en Dennis ja ik denk eerlijk gezegd dat het geen kwade jongen is en dat hij echt van haar hield maar ze heeft hem helemaal de kop gek gemaakt. Nadia heeft alles gedaan wat ze wou en hij liet het maar toe omdat hij zoveel van haar houdt en is daardoor in het kwade dacht ligt komen te staan. Had liever Nadia zien gaan dan dennis Hij is beter af zonder haar.
ik vond dennis niet zo kwaad maar meer saai en geen eigen mening hebben ... soort van schoothondje van Nadia en dom dat hij in haar nep gejank trapte de hele tijd ... maar goed als je er woont zie je het denk ik zelf heel anders ! ben wel blij dat dat vieze smak smak zoenen van hun weg is brrrrr dan zette ik het geluid gewoon uit hier .. heb niet veel dingen die anders zijn nu ik zwanger ben maar hun gespak daar werd ik dus echt letterlijk misselijk van .....
maar die regel is dus nog niet zo lang van kracht dat als je iets opzettelijk sloopt je eruit moet? Aangezien Brian nogal wat dingen daar kapot heeft gemaakt (oa glazen deuren). Is die regel nadien ingevoerd?
ik dacht dat die regel alleen voor fysiek geweld telde ..... heb ook gelezen dat huub dat ook heeft gezegd maarja daar zijn de regels om de dag weer anders he ! raar dat ze nog nix weten en dat je ze er ook niet meer over hoort ! zal dus wel meevallen denk ik ohohoh ik hoop dat nadia weg gaat amanda smeekt haar om te blijven tot haar verjaardag over 2 weken .......... nee nee nee nee nee aub niet !
oh neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik lees net op de site van 10 dat ze haar 24 uur helemaal nog niet heeeeeeeft aangevraagd ! ai ai ai er is dus nog nix zeker .. ze is er wel met amanda en brain over aan het praten maar ze twijfelt omdat amanda haar niet kwijt wil Brain ziet haar volgensmij liever gaan en probeert amanda om te lullen om haar wel die 24 uur aan te laten vragen omdat ze niet gelukkig is.... ja ja brian zeker.... brain is het beu dat ze zo vaak woorden hebben over haar de laatste dagen ! tja ik denk echt dat ze het weer om de aandacht zit te doen die nadia want wat moet ze nu zonder de camera's om haar heen ......
Ik lees net dit op de site van 10: Amanda en Brian hebben zich verplaatst naar de Private Room en uiteraard hebben ze het over Nadia. De 19-jarige wil Dennis uitnodigen om haar vriendin gerust te stellen. Ik vind het zonde van je contactpunten, aldus Brian. Je gaat geen speler uitnodigen die er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat er een nieuwe speler bij komt, zegt de Antilliaan. Ze weten daar dus ook nog steeds niets, vermoed ik.
Ze heeft haar 24 uur aangevraagd, ze zeggen dat dennis is geweest maar niemand heeft hem gezien er is alleen een foto te zien op villa vandaag maar dat kan net zo goed een oudere foto zijn. De geruchten op het tien forum zijn dat ze misschien al een kindje heeft, ze heeft het inderdaad wel eens over een eerdere zwangerschap gehad. Maar ja het zijn geruchten, dus niemand weet wat er werkelijk aan de hand is, nadia zwijgt nog steeds wat er werkelijk speeld. Ze is nu in ieder geval echt afscheid aan het nemen en zoals ik het nu hoor gaat ze morgen echt weg, maar ja nadia is nadia dus ik geloof het pas als ze morgen de poort uitloopt.
ja eerst zien dat ze de poort uit is, dan pas ga ik het geloven! Ik wil haar wel een duwtje komen geven hoor, geen probleem