oke pluys ik kom je helpen [-o< Ik hoop het zo, amanda is net een uur naar achteren geweest waar ze te horen heeft gekregen wat er met nadia is maar helaas krijgen wij daar niets over te horen.
hmmm dat vind ik dus jammer he, dat we die dingen niet te horen krijgen. Als je meedoet aan zo'n programma dan moet ook alles openbaar zijn. En niet stiekem besproken worden. Conny wanneer gaan we nadia de poort uit pleuren?
het liefste nu gelijk, hoe eerder hoe beter....... Ik hoop dat we morgen wat meer te horen krijgen wat er nu werkelijk aan de hand is, er gaan nu steeds meer geruchten dat ze toch zwanger is op verschillende forums.
hmmm zou ook kunnen ja dat ze zwanger is en dan wil stoppen met de show ! ach als ze maar weg gaat en ik kom ook wel helpen ha ha flinke schop onder die billen zodat ze weer kan huilen !
Hoi Heb even rond gelezen op forums en hun hebben zelf het geluid uitgezet want er zijn dingen die de kijker niet mag weten. Ben heel benieuwd wat er aan de hand is.
Het geluid doet het inmiddels weer Lees het forum maar eens door van de gouden kooi er staan rare dingen op maar of het allemaal waar is zo zouden de camera's kapot geslagen zijn en iedereen zal samen met nadia de poort uitlopen. Geloof er niet zo veel van maar je weet het nooit
nou die nadia is haar koffers aan het inpakken hoor ! het begint er op te lijken ! heb vanmiddag niet kunnen kijken dus hier ff geen info ...
nou ik ben benieuwd maar ik denk niet dat ze allemaal de poort uit lopen maar we zien het wel ik hoor het wel van jullie
Hoe zat het ook alweer? Als iemand uit zichzelf opstapt, zouden er sinds een tijdje toch geen nieuwe meer voor in de plaats komen. Of wel?
nou ik zie jaap en huub en brain echt die poort niet uit lopen voor nadia hoor ! en lieke trouwens ook niet ..... ze zouden gek zijn ! Brain en amanda hebben het er nu ook over dat ze er zitten om te winnen ! zal dus alles meevallen maar zoals ik het begrijp gaat ze om half 11 ongeveer weg .... denk dat ik dan al slaap meiden ! maar er zijn hier maar genoeg streamers zo te lezen !
Ik ga wel even kijken of ze ook echt gaat. Ik geloof ook niet dat de andere zullen gaan maar we zullen het zien.
hmmm zou kunnen dat ze al iets eerder gaat op de site staat over 2.5 uur en was om 7 uur gepost ! ze denkt dat dennis haar komt halen en ze zei net tegen amanda dat er iets is dat ze nog moet vertellen maar dat kan niet voor de camera's .... misschien toch ... eh ... zwanger..... ofzo ?
Ben benieuwd. Maar dat ze zwanger is kan maar zo al heb ik er wel mijn twijfels bij want ze heeft ja samen met amanda een test gedaan laatst en die was negatief. Maar goed bij nadia weet je het maar nooit.
maar de test hebben wij op tv nooit gezien dus het zou zo maar kunnen dat er wel 2 streepjes bij nadia stonden
nou ze is nog steeds aan het inpakken dus ik hou hoop ha ha ik ben lekker aan het tv kijken maar hoop ze toch nog ff de poort uit te zien gaan! Het wordt echter wel erg rustig zo in de kooi..... misschien toch eind van het jaar een einde ? ik dacht te hebben gelezen dat ze door gaan ! dan zouden nieuwe spelers misschien zo gek nog niet zijn ! al blijft het lullig voor de rest natuurlijk