Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tasja als het echt zo is zullen we het toch wel binnen enkele maanden weten ha ha
    als die buik komt is het niet te ontkennen he ! maar ik blijf denkten dat het aanstellerietes is geweest ...
    wel "rustig zo in de kooi nu er 2 weg zijn

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ja maar miss is ze het wel niet meer. Weetje nog d'r ziekenhuistrippie?
    En brian die tegen dennis riep: 'je hebt je kindje vermoord, je hebt je kindje vermoord' toen hij de camera kapot sloeg... rare toestanden...

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou he emma, ik heb de streamers aan staan en vind iedereen een stuk relaxter nu. Hoor ze lachen en plezier maken, dat haalde nadia altijd onderuit door zielig te doen en met een piep stem aandacht te trekken. Leuk dat ze nu cadeautjes krijgen, er heerst nu een leuke stemming in de kooi.

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    JOEPIE..........

ben blij dat nadia weg is!

wat een vreselijk mens is dat toch!

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    geweldig om te zien hoe huub en brian vandaag tegen elkaar doen. Super, echt heel erg leuk.

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    erg weinig mensen in huus !
    was dit maar de finale ... huub lieke jaap !

7. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    hoi hoi naar veel mee lezen gaat ik ook maar bekenen ik mis geen enkel aflevering haha en bijna elke dag lees ik wel op goudenkooi.nl mee :O... Heerlijk progamma die mensen slachten zowat elkaar af haha.
    Ben wel reuze blij dat nadia weg is, maar dennis vind ik wel jamemr hoor ;).

Ennuh finale met Amanda, brain en jaapie zie ik wel zitten hoor ;)

xxxx

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik zelf vind de finale brian huub en jaap wel leuk, grappig om te zien hoe verschillend we de finale willen zien hahahahaha

9. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    haha idd mischien leuk dat we met ze alle voorspellingen geven van wie er in de finale zitten.

ik hoop dat brain amanda en jaapie in de finalen zitten,
    maar ik denk dat lieke jaap en brain in de finale zitten en uit eindelijk wint jaap

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik denk ook dat jaap gaat winnen !
    uiteindelijk dan .. brain is nr 2 op de lijst en huub nr 3
    maar ik gun het ze allemaal wel die er nu nog zijn !
    en bloempje hou je niet in hoor we hangen hier ook met veel in dit blokje die het goed volgen !
    ik en nog wat andere kijken streams... jij misschien ook ? anders heb je wel lekker snel info hier want op tv is een week later !
    moest zo lachen daarnet met de uitzending en weer dat gejank van eh eh hoe heette ze ook alweer hahaha zo snel wil ik haar vergeten
    aan het voorstukkie te zien morgen leuke aflevering

11. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    nou ik kijk het dus pas vanaf dat die ene nena had "geschopt" dus ben nog niet lang kijker. Maar de streams kijk ik dus niet :eek: dus ik volg het steeds hier en wist steeds dingen eerder dan hiero in huis ;)...Dus ben blij met jullie ;)..maar lang mee lezen ga ik lekker mee discuseren :D
    Ik hoop ook echt dat die amanda er nu ook gauw uit gaat, die mag ik dus totaal niet :O dat haar :S zo verpest hahahaha

xxxx

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Een finale tussen Brian, Amanda en huub lijkt me wel leuk.

Jaap gaat het sowieso niet winnen want Amanda en Brian gaan elkaar er echt niet uitstemmen.

13. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    owja toch ff een vraagje die hier veel speelt:
    Waarom woird dennis er uitgegooit naar 1 camara kapot te maken, en brain naar 2 glazen deruen niet?

xxx

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    he bloempje,

Dennis moest eruit omdat hij een camera kapot heeft gemaakt, het staat in het regelement dat je absoluut niet aan de camera´s mag komen. Dus vandaar, ook is het dat brian het niet expres heeft gedaan (oke is niet goed te praten maar toch) en dennis heeft bewust de camera kapot geslagen. Huub, brian, amanda en jaap hebben alle wel eens iets kapot gemaakt maar nog nooit een camera. Wel een slimme actie van dennis want hoogstwaarschijnlijk is het hem wel gelukt en komt er een nieuwe miljonair.

15. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hehehehe is die drama queen eruit! ik snap niet waarom er geheimzinning wordt gedaan over een evt. zwangerschap. Het is een progamma waar juist alles openbaar wordt gemaakt. Of ben ik nou gek :(

16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dennis is er uit omdat hij eruit is gestemd, die camera was niet kapot en daarom komt er ook geen vervanging voor hem.

17. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja dat vind ik ook aldoor zo irritant ;)

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    vervanging weet ik niet maar de stemming was zeker nog niet afgelopen en dus is hij eruit gezet vanwegen vernieling persoonlijk bezit en na de 2e deur van Brain is er bericht gekomen volgende keer eruit en vervanging !

19. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    owke thx voor het antwoord :D ik snapte hem ff niet...maar brain niet expres gedaan? ik weet dat zo net nog niet hahahaha
    2x een glazen deur, bij 1 deur snapt die toch wel of niet ;)

xxx

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jawel de stemming was al afgelopen, Jaap, Brian en Amanda hadden al gestemd toen moesten ze later weer op de bank zitten en toen kwam Huub, Lieke en toen Nadia.

Het is wel raar wat ze bij villa vandaag schrijven over dat die camera stuk was, want later was dat ineens niet meer het geval.

Deel Deze Pagina