Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Komt er nu ook een nieuwe bewonder ipv dennis? helemaal nog niks over gehoord..dat zou toch een dag later komen dat nieuws wel of niet?

En ben blij dat Nadia weg is ik denk dat hierna jaap of lieke weg gaan
    en de volgende maand idem
    en dat daarna de kijker beslist. zo niet dan gaat huub weg... maar dat lijkt me dan niet echt eerlijk eigenlijk.

En over die zwangerschap volgens mij is het gewoon dikke aandachttrekkerij van naaidia.

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb de stemming gezien op de streamers en jaap brian en amanda moesten nog stemmen, die hebben nooit gestemd omdat hij na de stemming van nadia helemaal flipte. De stemmingsronde is nooit afgemaakt. En hij heeft echt de camera kapot geslagen, ik heb er ook een filmpje hier van op gezet.

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij heb je dan niet zo goed opgelet want jaap had als eerst gestemd.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Even over die camera, ze dachten idd dat hij stuk was ja, maar later kregen ze te horen dat de camera niet stuk was.
    Het staat er wel bij villa vandaag ja maar ze maken het allemaal mooier dan het is.

p/s ik wil echtn niet betweterig overkomen maar ze krijgen ook allerlei dingen ingefuisterd he en soms verspreken ze zich ook.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Je hebt die avond twee ontslagrondes gehad, de eerste ging over wie er op de stoel moest zitten omdat er voor dennis en nadia een ontslagronde was aangegaan. Ze kozen allemaal voor dennis, bij deze ronde was jaap als eerste.
    Daarna kreeg je de officele ontslagronde en of hij er uit moest, deze is nooit verder gekomen dan nadia omdat dennis daarna flipte. Echt waar jaap brian en amanda hebben nooit voor de officieele ontslagronde gestemd.

http://nl.youtube.com/watch?v=86KIjjB7XjU

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok dan heb ik dat stukje verkeerd begrepen.

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Het is ook allemaal heel erg verwarrend, ;)
    Ik vind dat ze voor ieder waar een ontslagronde voor aangevraagd is ook voor ontslag moeten stemmen. En dan niet unaniem maar de meerderheids stemmen die tellen. Nu krijg je dus niemand meer weg want ze dekken elkaar, die er nu nog in zitten hebben allemaal dekking.

groetjes
    conny

8. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Jaap zou Dennis er niet uit stemmen. Als hij niet was gaan flippen, en gewoon had gewacht tot iedereen klaar was, had hij er nog ingezeten door Jaap. Want hij zou Dennis er niet uit stemmen.

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Luc is weer in de kooi, hij blijft een nacht slapen de vraag is of hij de nieuwe gastspeler is?

10. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    ja echt :confused:

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Ik hoorde vandaag van een vriendin van mij (Weet dus niet of het waar is!), dat Nadia, toen ze zo lag te gillen in bosjes, een miskraam heeft gehad. Dat ze dus wel zwanger was.
    Vandaag zei ze ook dingen, die daar wel bij aansloten, vond ik. Dat ze al die leugens niet meer vol kon houden en dat Dennis de enige is die haar ongeveer snapt....

Ik ben heel benieuwd, maar vrees tegelijkertijd dat wij daar nooit achter zullen komen... :rolleyes:

12. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    dat heb ik dus ook gehoort ze hadden het over brooke............dat was de naam die nadia en dennis het kind hebben gegeven.MAAR zal wel allemaal weer opgezet zijn voor de kijk cijfers zoals alles,vind dat zo jammer dat je elke dag moet gissen of iets wel echt is of niet die john de mol had gewoon zijn mond moeten houden bij rtl boulevard

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    In de bosjes? wanneer is dat geweest, ik heb het denk ik gemist.
    Ik denk dat ze nog steeds zwanger is, maar net wat je zegt daar zullen wij denk nooit achter komen.... :cry:

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dat van die bosjes heb ik ook gemist.

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha, in de bosjes is misschien niet helemaal goed uitgedrukt.
    Ik bedoelde, toen ze buiten was en met de ambulance werd opgehaald.
    Daarna kwam ze toch terug en had ze van die zetpillen gekregen?
    Dat moment bedoelde ik dus.... :)

Maar ik ben het eens met Lmfao, ze moeten het gewoon zeggen. Maar ja, omdat er zoveel gemanipuleerd wordt... :(

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    weetje wat ik denk dat het is? als dit 'schandaal' de wereld inkomt kan de gouden kooi wel inpakken. En ik denk dat de regie dat probeert voorkomen. volgens mij is wel zwanger geweest. vind het allemaal te sneakie.

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dit heb ik ook gemist? :confused:

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881