ik ook niet! hij is er altijd zo van overtuigd dat het zijn huis gaat worden. Vind hem ook als 1 van de weinige echt bezig met het spel! Hoop echt dat hij terug komt!
lees net op de site dat de reistijd niet meegerekend word. Brain kwam ook later terug van zijn 8 uur! Dus denk nog wel dat hij terug komt!
op het forum van tien staat dat huub rond kwart voor negen weg is gereden uit oldenzaal, het is ongeveer twee uur rijden. Dus rond half elf elf uur komt hij aan in de kooi. Er staat ook op dat hij het al weet van de pop en uitspraken die lieke gedaan heeft. Het stukje op de villa vandaag staat er alleen maar op zodat wij de streamers blijven kijken. Huub moet aandacht hebben, toen brian 8 uur weg mocht stond iedereen op hem te wachten om verhalen te horen, vandaag is amanda jarig en die krijgt de aandacht. Het is denk ik een spelletje van huub wat hij van de regie moet doen.
he meiden ik lag met mij ogen dicht ha ha maar hij is idd nog niet terug maar die komt wel hoor anders waren ze wel extra aan het feest vieren daar binnen ! e en huub laat echt geen villa gaan hoor ... ik kijk straks nog wel ff
hij is net binnen gekomen samen met zijn exvriendin, hedda. Hij blijft gewoon, hij heeft de stream en filmpjes gekeken, hij heeft lieke horen zeggen dat ze hem er uit stremt als hij op de bank zit. Het is weer gewoon de villa met huub, o ja hedda blijft 1 nacht slapen.
god wat een ruzie weer, vind huub niet op zijn best nu. bah wat een smeerlap. en waar bemoeid die hedda zich mee? hahaha trouwens huub is in het echt zo'n 'kijk mijn eens' figuur.... eerste keer dat ik hem zag zei hij meteen: ík heb in de gouden kooi gezeten. hahaha
wat een gegil zeg ! huub is mega boos .... alweer.... en wat die hedda er bij doet pffffffffffffff ik ga maar slapen !
Zo Huub is toch weer terug. Ik had ook niet anders verwacht Maar er is dus wel een feestje geweest vanacht (ruzie)? Weer wat gemist Liefs, mussie
nou ben benieuwd vandaag zo te horen is lieke best pissig en ik geef ze geen ongelijk ! die hedda moet in iedergeval binnen 15 min weg zijn !
haha ja maar hij gaf in bed toe aan hedda dat hij lieke begrijpt en als zij met haar ex hier in bed lag was hij in alle staten. hij moest nu zijn eigen boontjes doppen en daar had hedda niks mee te maken. en tegen jaap zegtie net dat hij met lieke betere sex heeft hahahaha hij maakt er een potje van!