Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tja je bent altijd wel lekker snel op de hoogte !
    en ziet veel meer dat op tv
    het is wel zo dat het ook vaak saai is hoor ... maarja vind het wel gezellig zo op de achtergrond op mijn comp ! en als er wat te doen is kijk ik ff !

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik moet nog 1 weekje werken en dan vakantie dus dan is het wel erg gezellig om veel mee te kijken!

3. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik kijk ook elke dag, het is me die 5 euro wel waard.
    Het is gister echt uit de hand gelopen, huub was 10 seconde binnen en had al een discussie met lieke, deze is tot laat in de nacht door gegaan. Vanmiddag werden ze wakker en gelijk toen ze elkaar zaggen begon het weer. Ik vind het alleen niet echt kunnen dat huub gister toen hij 8 uur thuis was, spelinfo kreeg van sly van nowlive. Die stuurde een sms naar huub met het verhaal over lieke dat zij huub er uit stemt als hij op de bank komt.

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    nee dat vind ik ook niet kunnen. Maar Huub kan natuurlijk ook zelf op internet kijken en zien wat ze aan het doen zijn. Maar erg jammer dat hij nu zo'n ruzie heeft met Lieke. En wees eerlijk Huub stemt Lieke er ook uit als het nodig is. Dat is het spel toch?!?

5. acire

acire Fanatiek lid

nou Huub gun ik echt die villa niet, wat een zielig mannetje zeg.
    vanacht lag lieke in het bed naast hem wakker te wezen terwijl hij met hedda bezig was.

die streamers zijn trouwens wel leuk, vooral nu ik zo ongeveer aan huis gekluisterd ben.
    en je ziet het toch wel heel anders dan op tv te zien is.
    het lijkt wel of de regie er hun eigen verhaal van maakt.

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja maar als ik het goed begrijp is het toch uit tussen die 2?
    Ik vind Huub ook niet altijd even lief in het huis, maar vind hem wel goed bezig met het spel. Als ik die andere zo bezig (of eigenlijk niet bezig zie) is hij de enige die zijn best doet om de andere eruit te krijgen. Dit vind ik wel slim, anders zitten we nog te kijken als we achter de rolators lopen :)

7. acire

acire Fanatiek lid

wat doet hij de laatste tijd allemaal dan?
    ik zie m niks doen.
    sex hebben met z'n ex terwijl zn andere ex ernaar kijkt. ik geloof niet dat dat strategisch spel van hem is geweest.. hij wilde gewoon zijn piemeltje erin stoppen.
    vind het echt geen genot om naar huub te kijken.. heel de godganse dag heeft ie het over zichzelf, hoe geweldig hij is.

en ja het is uit..
    toch is het respectloos en zielig.
    wat een sterk persoon zeg.
    ik had volgens mij niet in de villa moeten zitten, had al lang een keer z'n neus gebroken

jaap twijfelt over wie hij weg moet stemmen.. huub of lieke.. ik hoop dat hij lieke erin houd.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja ik hoop ook dat lieke erin blijft, Huub die vraagt er nu zelf om..

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik hoop ook dat Lieke sterker is dan Huub! Maar dat Huub met zijn ex naar bed gaat is ook wel slim omdat hij weet dat hij Lieke ermee kwetst. Het is zeker niet mijn manier om het zo te doen!

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nee, kennelijk typisch een mannen manier.. ( niet alle mannen natuurlijk) :rolleyes:

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou meiden het is in de kooi eigenlijk nog hetzelfde,
    amanda die met haar bezig is en ze probeerd nu weer eens nagels te zetten (moet op mijn lip bijten om haar bezig te zien, verschrikkelijk).
    Selena die amanda achterna loopt omdat ze nog steeds aan iedereen laat blijken hoe zeer ze lieke haat.
    Lieke en huub die als ze elkaar zien weer in een discussie belanden en 100x het zelfde herhalen.
    Brian en luc die met muziek bezig zijn en
    jaap die stookt tussen huub en lieke.

Dus weinig verandering in de kooi, het weekend was leuk toen huub weg was en terug kwam met spel info, daarna is er niets bijzonders meer gebeurd.

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goed samengevat conny !
    ik heb mijn streams niet eens aan staan nu pffffff

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou nou die lieke krijgt het vandaag goed te verduren van iedereen !
    Ik moet zeggen huub probeert het nog een beetje voor haar maar volgensmij is lieke er helemaal klaar mee ..
    ben benieuwd of ze het vol kan houden of dat ze toch weg zal gaan !

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou he emma, heb je het gezien met palma? Ik schrok me rot, ik had de streamer op de achtergrond aanstaan en ineens hoor ik palma schreeuwen.
    Nu zet ik hem even af, amanda en selena zijn aan het zingen met een zanger en ik ben bang dat mijn beeldschrem zo plof zegt.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ah die zwerver !
    zou ik hoop maar dat ze super lief zijn voor die man ... ik las in de telegraaf dat hij heel de kerst mag blijven ! ben benieuwd hoor ....

16. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    zou het een echte zwerver zijn, zou het niet een echte miljonair zijn die ze even wil duidelijk maken dat er meer is in het leven dan luxe?
    Ik vind het in ieder geval een super goed idee om de miljonairs even met hun neus op de feiten te duwen.

17. acire

acire Fanatiek lid

haha ze maken hem wijs dat brian alle dingen gedaan heeft die huub en jaap eigenlijk zelf hebben gedaan.
    hahah hij staat ook wel bekend als terrorbrian.
    altijd ruzie maken met natasia haha hoeren uitnodigen.

18. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou meiden, sinds gistermiddag liggen de streamers er uit en kunnen we dus niets meer zien. Ze zeggen dat ze het probleem zo spoedig mogelijk oplossen, maar het duurt nu al vanaf gistermiddag.
    Ik hoop dat het snel verholpen is.

19. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
  20. acire

acire Fanatiek lid

Deel Deze Pagina