Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Nee ik hoop niet dat het snel stopt, ;)
    Ik vind het nog te leuk om naar de ellende van een ander te kijken

2. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Pffff dat filmpje :confused:
    Gaat wel erg ver!

En dan die Jaap....wat ben je dan voor een ongelofelijke sukkel als je er bij blijft zitten in je mega-boxer met je zwarte sokken :rolleyes:
    Huub is behoorlijk gezakt in mijn favo-rijtje!

3. emmm

emmm Lid

23 dec 2007
    89
    0
    0
    Gadverdamme wat een lelijke hoer dat wijf die Huub heeft geneukt.

En dan zijn ze ook nog beledigd dat lieke hun hoeren noemt nou dan zijn ze toch ook?
    bah kan er niet tegen zullke wijven kots!

Maar dat op tv doen en bij jaap getver
    nog een wonder dat ze dekens om hun heen hadden

getverdemme

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    even de update voor vandaag, lieke heeft vanmorgen in een ruzie met huub hem in zijn gezicht gespuugd. Huub heeft gelijk melding gemaakt, vanmiddag moesten ze allemaal op de bank zitten want er was een brief binnen gekomen. Daar stond in dat omdat het vandaag te druk was in de villa ivm het feest van vanavond er morgen bepaald wordt wat de gevolgen zijn voor lieke.
    Spannend dus.................

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje zielige Lieke, ik hoop dat het meevalt voor haar!

6. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ook dat nog eens erbij jeetje!

7. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Ik had hem niet eens gespuugd maar recht een klap in zijn gezicht gegeven wat die meid allemaal moet pikken van hem echt onvoorstelbaar ik zou me echt niet meer kunnen beheersen naar zo een bbrr mens.

Wat een ongelofelijke l*l is het zeg.

Hij moet haar lekker met rust laten want hij maakt haar helemaal gek zo vind het echt heel knap dat ze zich zo goed ik kan houden want volgens mij zou ze hem echt liever een trap in zijn kl*t* geven.

pleas exit voor huub

8. sim

sim Niet meer actief

oh ik had toch echt zo een klap uitgedeeld, wat een loser zeg, dan maar uit de villa gezet worden, maar je trots komt dan toch echt eerst!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou er is nu een wild feestje bezig zal wel weer wat worden maar lieke is toch wel ff aan het bekken met dezelfde kerel als van de week !
    ik zie huub al kijken ! zal wel weer leuk worden dan ...
    ik ga zo naar bed dus kan jullie niet op de hoogte houden
    ik kijk morgen maar weer op de site van tien ! het zal wel weer nachtwerk worden daar ... en er zijn van die mensen die morgen moeten werken hoor ha ha
    bah bah had ik ook maar vakantie of een miljoen

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    het is inderdaad een wild feest, huub zoent nu om wraak te nemen op lieke met verschillende vrouwen. Maar ook ik ga hem zo uit zetten, morgen om zeven uur staan er twee kinderen aan mijn bed want ik heb mijn nichtje van 5 te logeren.
    Ik zal ook morgen op tien kijken wat er vannacht gebeurd is, maar ik denk dat het weer ruzie, sex en veel drank zal worden. Morgen is het natuurlijk weer een dag met de katers en ruzies.

slaap lekker allemaal, tot morgen

conny

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Dames bedankt voor de updates ;)

Slaaplekker

12. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    het is vannacht heel erg heftig geweest, huub heeft twee dames laten slapen en hij heeft zich goed later verwennen. Er zijn filmpjes van maar die durf ik hier niet neer te zetten, de filmpjes met de hoeren is er heilig bij. Op het tien forum zijn de mensen massaal op huub afgeknapt, ben benieuwd of zijn popo nu nog zo hoog is.
    Jaap had ook een dame laten slapen maar dat was meer voor de show, deze ochtend mogen ze blijven slapen tot half twee. Om half twaalf komt jaap zijn bed uit omdat hij zijn hele bed ondergeplast heeft, hij moet daarom in een ander bed verder slapen. Huub weigerd eerst om jaap in zijn bed te laten slapen omdat hij de dames nog bij hem heeft maar uit eindelijk staat hij toch op om de dames uit te laten zodat jaap na het douche daar verder kan slapen.
    Mike was gister zo dronken dat hij keer op keer in het zwembad dook, strippoker ging spelen en in zijn broek stond te plassen, brian heeft hem op bed gelegd en hem een paar slokjes water gegeven en meneer was vertrokken.

De toppers waren voor mij Amanda en Brian.

13. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Jeetjemina, het wordt met de dag erger zo te lezen :confused:

thnx voor de update conny, vindt het toch ook wel heel leuk om het allemaal te lezen :)

14. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hahahaha het was walgelijk om naar te kijken vannacht, maar als je niet kan slapen en zoiets is op de laptop dan kun je het toch niet afzetten. Ik blijf toch elke keer kijken, hoe ransig het ook wordt. De leed en ellende in de kooi doet mijn eigen verdriet een beetje vergeten.

15. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    o ja de sex scene van huub heb ik (gelukkig) niet gezien, ben optijd gaan slapen ;)

16. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hehehe, ja anders had je waarschijnlijk de hele nacht wakker gelegen ;)

kan me zó goed voorstellen dat je je eigen ellende zo ff kunt vergeten! ;)

17. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden dus conny zet die link er maar op hahahahah :)

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
  19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi nou ik ook wel al heb ik al wel last van mijn maag ... ha ha
    ik heb al bijgelezen op 10 maar daar haal ik niet uit dat het zo heftig is geweest ...
    tja ik ben ook al huub af nu hoor ..
    wie is er nu blij lieke is dat haar moeder .. klinkt echt niet goed allemaal !

20. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    :( Ik word nu wel heel schieuwnierig :rolleyes:
    Liefs,mussie

Deel Deze Pagina