Gouden Kooi

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door danielle1979, 28 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie vindt jij de terechte winnaar van de Gouden Kooi?

1. Claire

2. Brian

3. Jaap

4. Amanda

5. Huub

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    WIJ WILLEN EEN LINK! WIJ WILLEN EEN LINK! :) :) :)

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha
    JA JA JA kom op !

3. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    ikke ook!

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Even een vraagje.. Hoe gaat de stemming eigenlijk wie het huis moet verlaten?
    Doen de bewoners dit zelf, of doet het publiek ook mee?

Ik volg het eigenlijk niet maar ben wel benieuwd hoe dit gaat..

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    1x per maand is er een stemronde waarin iemand unaniem weggestemd kan worden !
    dus iedereen moet het er mee eens zijn
    er kunnen voor meerdere een stemronde aangevraagd zijn maar dan moeten ze kiezen wie ze het liefst zien gaan en daarna unaniem mee eens zij ..
    dat is nog best moeilijk aangezien ieder een dekking heeft die ze niet laten vallen..
    al is het met huub en lieke nu wel spannend
    denk niet dat ze elkaar er in zullen houden zo ! en voor huub is er al een stemronde aangevraagd ... door brain !

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh en ha ha ff dit
    lieke is toch miljonair ........
    die oorbellen heb ik vorig jaar carnaval gekocht voor 3 euro bij de hema ! ha ha
    en het zijn echt 100% dezelfde
    luxe hoor ha ha

7. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    nou dames ik heb een link kunnen vinden, het is niet het filmpje wat ik vanmorgen gezien heb. Tien haalt elke keer de filmpjes er van af waar het echte werk te zien was. Dit is wel de zelfde actie alleen het filmpje wat ik vanmorgen zag was vanaf de andere kant genomen en zag je huub zijn zaakje vol in beeld.

Ik hoop niet dat ik nu er nu op aangekeken wordt dat ik het filmpje plaats want ik kon er bij deze ook al is hij wat neter dan het andere filmpje bijna niet naar kijken.

Edit Moderator Elvira: Links verwijderd. In verband met niet geschikt materiaal. Zie hiervoor ook de forumregels

8. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    oke dames ik heb hem gevonden, schrik niet :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou nou dat is idd niet te ontkennen ha ha ha
    tja conny we vroegen er zelf om hoor en met zelf zoeken hadden we het ook gevonden !
    wat een aso's zijn het ook zeg pfff ze schamen zich nergens voor

maar eh wat mij dan opviel .....
    wie is dat in dat bed ernaast ha ha ha is dat mike die zo van de wereld is ! want die merkt echt niks ha ha ha

10. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    :confused:
    Tja, wat Emma al schreef, we vroegen er zelf om. Maar geloof me.........ik vraag niks meer ;)

Liefs, mussie

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    erg he, ik word nog misselijk als ik er aan denk, en dan moet je je voorstellen dat hij die meid nog nooit had gezien voor die avond.
    In het bed ernaast ligt inderdaad mike, heel triest vind ik dit omdat hij een half jaar nuchter was en gisteravond dus zo dronken was dat hij naast het bed stond te plassen, strippoker heeft gespeeld tot zijn onderbroek toe en in zijn broek heeft geplast. Brian heeft hem op bed gelegd omdat hij helemaal weg was. Ik hoop nu maar dat hij niet terug valt in zijn verslaving.

Even een update, huub is er door jaap ingehouden. Er gaat dus niemand naar huis, leuke is wel dat lieke hem er wel uitgestemd had.
    Mooie worden van huub naar brian, "we zijn tegenstanders geen vijanden"

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Echt te vies. En idd, het is sneu voor Mike,maar goed, hij is wel volwassen, toch?
    :) Hum, dus niemand eruit, jammer de bammer :(
    Liefs, mussie

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hanan ik hoop het niet, ik denk ook niet dat rtl het doet, misschien het eerste filmpje waar je eigenlijk net niets ziet. Maar goed ik ga met oud jaar of nieuw jaar (weet niet wanneer het uitgezonden wordt) niet kijken. Daar was namelijk gister het feestje voor bedoeld, ze kregen om twaalf uur ook vuurwerk omdat het voor de opnames zijn voor volgende week.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ach die mikey is wel wat gewend onder z'n brug of bij het leger des heils :p

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :confused: sjee hoe laag kan je zijn zeg
    Wel romantisch zij met haar t hirt nog aan :)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha ja idd dat dacht ik ook al en volgensmij vond ze het ook niet zo allemaal ha ha
    en ze zullen dit zo idd niet uitzenden hoor bij RTL maar goed op internet is alles terug te vinden dus leuk voor die meid met haar zatte kop die zal nu ook wel lekker balen ha ha
    en tja ik zag huub ook echt niet gaan hoor als popu speler ! die kunnen ze niet missen ... helaas maar zo is het wel !
    en ik kijk graag maar met oud en nieuw kijken we echt wel iets anders dan dat ha ha ik hoor mijn fam al klagen
    al weten ze het allemaal hoor van mijn verslaving ha ha

17. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hehehe denk dat ik toch de dvd recorder instel met oudjaarsavond :) :oops:
    Wat betreft de uitzending van gisterenavond:
    Brian's reactie op de stemming van dat rijbewijs vond ik iets te overdreven hoor.....tjeeeee wat kan hij agressief overkomen,zéker ook naar Amanda!
    Snap trouwens niet dat hij geen sanctie krijgt nav die glazen deur die voor de zoveelste x kapot gesmeten wordt :D

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja dat vind ik ook raar want de vorige keer was er wel een sanctie voor die deur vernielen en die tafel was ook echt niet nodig geweest
    ik vind brain ook altijd zo heftig reageren dan ineens
    hetzelfde als hij gelijk wil hebben bij amanda dan mag ze hem niet onderbreken of ze ziet het fout.. bla bla gelukkig pikt amanda dat lekker niet en gaat het ook nogal eens klappen daar !
    en ai ai dan zal ik toch wel wat missen met oud en nieuw !

19. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    ja dat agressieve zou voor mij toch een reden zijn om hem wat op afstand te houden....maarja,aan de andere kant, iets leukers zit er ook niet in het huis :)
    Ik wel een update geven van de opgenomen aflevering!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja doe dat maar !
    en tja als ik nu moest kiezen werd het ook brain hoor !
    het is mijn typ niet maar nog wel met wat fatsoen in zijn donder ...

Deel Deze Pagina