Brian is ook mijn favoriet, ondanks zijn soms agresieve buien. Zou ik ook doen bij iemand als amanda.......
Dit is haar hyves iedereen een berichtje sturen. heb haar ook een gestuurd nou wat een arrogant stuk vreten zeg.
echt waar, geweldig. Ze zal zich nu wel rot schamen, zeker nu alles op internet staat. Zal haar moeder leuk vinden..... Ik ga eens even kijken, ben best nieuwsgierig....hahahaha
nee dat had ze eerst idd niet. maar heb een prive bericht geschreven met de normale vraag van schaam je je niet. en toen kreeg ik terug waar bemoei jij je mee arrogant stuk vreten bah.
jij een arrogant stuk vreten? Hoe durft ze, ze had zeker een spiegel voor haar staan. Haar antwoord zegt genoeg, die meid zit enorm in de put. Tja wie zijn billen brand............ Emma ik ben trots op je dat je haar geschreven heb, super
Ik vind het prachtig dat iedereen haar nu gaat afkraken. vieze .... je zou je toch dood schamen als je haar was. Edit Moderator: Scheldwoorden en beledigingen zijn niet toegestaan. Heb het woord weggehaald. Graag hierop letten. Elvira
zeker weten dat ze zich zal schamen, hahahaha als ze nu een jongen tegen komt die haar leuk vind kan hij alvast kijken of ze het goed doet, (sorry normaal ben ik niet zo grof maar dit gaat mij boven de pet). Dgk meiden, ik wil jullie vast een heel gelukkig nieuwjaar wensen want ik ben vanaf morgenmiddag weg. Misschien dat ik nog even tussen door kan komen maar ik ben bang dat ik er weinig tijd voor zal hebben. Ik hoop dat wij in 2008 nog heel veel mogen genieten van de gouden kooi en dat we nog maar veel smeuige details mogen zien, meiden een dikke knuffel en tot volgend jaar.
ik kijk het maar al te graag hoor ha ha ze kunnen zichzelf niet genoeg voor schut zetten daar ... wil ik best wat voor betalen ! leuke opvulling van achtergrondscherm vind ik .. en alle DGK meiden een hele fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2008 en dat we nog maar veel van die onzin daar kunnen volgen ha ha ha